پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
 زوج مسلمان کانادایی تجارت حجاب سازگار با محیط زیست را شروع می‌کنند

حوزه/ زوج مسلمان در تورنتو، صنعت حجاب با الگوهای سرگرم کننده، رنگ آمیزی‌های غیرسمی و محافظ محیط زیست را آغاز کرده‌اند که توجه زیادی به خود جلب کرده است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از aboutislam، یک زوج مسلمان اهل تورنتوی کانادا، صنعت حجاب را با الگوهای سرگرم کننده و رنگ‌بندی‌های جالب آغاز کرده‌اند. در طرح‌های ابداعی ارائه شده توسط این زوج مسلمان، از شیوه رنگ آمیزی «تای دای» استفاده شده که در آن پارچه را به اشکال مختلف بسته بندی کرده و در رنگ‌های متنوع می‌گذارند.

این زوج می‌گویند که تلاش دارند قلب و ذهن مردم در مورد اسلام و مسلمانان را باز کنند. ویل می‌گوید: در نهایت، یکی از دلایل اصلی کار ما این است که نشان دهیم مسلمانان نیز انسان هستند. زیرا متاسفانه من که خودم به عنوان یک مسلمان بزرگ نشده‌ام می‌دانم که غیرمسلمانان به خاطر دیدگاهی که از رسانه‌ها به دست آورده‌اند، مسلمانان را بد می‌دانند.

شرکت، ویل و سانا صالح در سال گذشته کارشان را از تولید محتوا  آغاز کردند و هم اکنون مالکیت یک شرکت تولید پوشاک را به دست گرفتند. آن‌ها ابتدا بیش از ۹۰۰ هزار دنبال‌کننده در تیک‌تاک را در یک سال به دست آورده و در عرض چند ماه موفق به داشتن ۲۰۰ هزار دنبال کننده در یوتیوب شدند.

این زوجین بر اساس موفقیت خود ، شرکت پوشاک «لالا حجاب»  را تاسیس کردند که گفته می‌شود از اولین شرکت‌های حجاب است که از بسته بندی پایدار استفاده می‌کند.

این زن و شوهر با کمک دو دختر خود با استفاده از رنگ های غیرسمی و سازگار با محیط زیست، حجاب‌های رنگ دستی درست می‌کنند. که بعد از تهیه آویزان و خشک شده و در کاغذ دستمالی محیط زیستی پیچیده می‌شود.

سانا در رابطه با تولید حجاب محیط زیستی می‌گوید: اگرچه انجام این روش هزینه بالاتری دارد ، اما ما می خواستیم آن پول اضافی را برای استفاده از مواد قابل شستشو سرمایه گذاری کنیم زیرا برای محیط زیست بسیار بهتر است.

با دریافت واکنش‌های مثبت ، ویل و سانا قصد دارند به کار خود در کانال‌های تجاری و شبکه‌های اجتماعی ادامه دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha