پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله علماء در نشست بانوان فرهیخته تقریبی استان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: بانوان فرهیخته مسلمان می توانند الگوی مناسبی برای وحدت و تقریب اسلامی باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، آیت الله علماء، در نشست بانوان فرهیخته تقریبی استان که به مناسبت سالروز میلاد حضرت فاطمه(س) و دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار شد، گفت: بین  شیعه و سنی مشترکات بسیار بالای وجود دارد و بانوان محترم ایرانی می توانند الگوی اساسی وحدت اسلامی جهانی باشند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه افزود: مرد و زن مکمل یکدیگر بوده، زیرا موفقیت جامعه به این بستگی دارد و اگر الگو های مناسب الهی و اسلامی در جامعه شناسایی  و برای جوانان معرفی شوند، سرنوشت جامعه به فلاح و رستگاری خواهد رسید.

آیت الله علماء از حضرت فاطمه زهرا(س) به عنوان الگوی کامل و انسان کامل یاد نمود و تصریح کرد: سخنان و رفتار حضرت صدیقه(س) اگر ملاک انسانیت قرار گیرد، جامعه جهانی را به سوی بهروزی و سلامت اخلاق سوق می دهد، زیرا در حال حاضر آن چیزی که در جامعه جهانی فقیر است  اخلاق و معنویت می باشد.

وی خاطرنشان ساخت: استکبار با شیعه و سنی کار ندارد، هدف آن ها اصل اسلام می باشد و می خواهند اسلام در جامعه ساری و جاری نباشد.

گفتنی است قبل از سخنان نماینده ولی فقیه در استان تنی چند از بانوان اهل تسنن استان کرمانشاه با ارائه سخنانی دیدگاه های خود را مطرح نمودند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha