پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سردار محمدرضا نقدی

حوزه/ سردار نقدی گفت: اگر بخواهیم تمام وصیتنامه حاج قاسم را در یک کلمه جمع کنیم آن کلمه ولایت فقیه است و حاج قاسم سه بار در وصیتنامه خود از مظلومیت امام خامنه ای صحبت می کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، سردار محمدرضا نقدی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه، در جمع پیشکسوتان دفاع مقدس استان، اظهار داشت: انقلاب اسلامی دنیایی که تسلیم در برابر ستمکاران و سر به زیر در برابر جباران بود را به حرکت در آورد و در حقیقت در همه ابعاد مادی و معنوی زندگی مردم را متحول کرد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران با بیان اینکه انقلاب اسلامی ارزش های انسانی را متحول کرد افزود: با وجود دشمنی‌ها و کینه توزی های استکبار، انقلاب کشور را پیش برد و حتی توانست از نفوذی ها برای اهداف خود بهره برداری کند.

وی تصریح کرد: اگر انقلاب اسلامی هیچ کاری نکرده باشد، فقط یک شهید سلیمانی پرورش داده باشد برای دنیا کافی است و ما باید تلاش کنیم مکتب شهید سلیمانی را ترویج کنیم.

سردار نقدی با بیان اینکه آخرین حضور فیزیکی شهید سلیمانی وصیتنامه اوست که آخرین حرف های او را به بازماندگان منتقل کرد گفت: همه جوانان باید وصیتنامه شهید سلیمانی را در وجودشان بنشانند و تا پای عمل به آن بایستند.

وی با بیان اینکه اگر بخواهیم تمام وصیتنامه حاج قاسم را در یک کلمه جمع کنیم آن کلمه ولایت فقیه است، اظهار داشت: شهید سلیمانی هفت گروه را در وصیتنامه اش مورد خطاب قرار داده است که موضوع مشترک و اصلی آنها ولایت فقیه است و حاج قاسم سه بار از مظلومیت امام خامنه ای صحبت می کند.

معاون هماهنگ کننده سپاه ابراز کرد: انقلاب اسلامی با این عظمت نگهبان می خواهد، آن هم نگهبانی که ملاحظه نکند زیرا انقلاب اسلامی پیش رونده است، پس کسی که می خواهد آن را نگهبانی کند باید همراه آن پیشرفت کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha