دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مراسم چهلم امام جمعه فقید شوشتر

حوزه/ مراسم چهلم حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاج شیخ شکراله سلیمانی، امام جمعه فقید شهرستان شوشتر، در روستای دهملا شهرستان هندیجان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، مراسم چهلم حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاج شیخ شکراله سلیمانی، امام جمعه فقید شهرستان شوشتر، باحضور آیت‌الله موسوی جزایری، رئیس شورای حوزه علمیه خوزستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان برگزار شد.

این مراسم که در جوار مزار امام جمعه فقید شهرستان شوشتر در روستای دهملا شهرستان شوشتر برگزار شد، جمعی از ائمه جمعه استان خوزستان و مسئولان شهرستانی نیز حضور داشتند.

لازم به ذکر است، حاج شیخ شکرالله سلیمانی، متولد ۱۳۴۲ بوده و ۵۷ سال سن داشت و در طول عمر بابرکتش سوابق زیادی در عرصه اسلام و انقلاب از خود به‌جای گذاشته است.

او به مدت ۱۵ سال در شهرستان‌های باغملک، بهبهان، رامهرمز، امیدیه و به مدت ۱۰ سال در شهرستان دارالمؤمنین شوشتر در سنگر امامت جمعه خدمت کرد و به تبلیغ شریعت نبوی پرداخت.

سرانجام مرحوم حجت‌الاسلام‌والمسلمین شکرالله سلیمانی، پس از عمری مجاهدت عالمانه، ششم دی‌ماه ۹۹، در جاده رامهرمز – هفتکل دچار سانحه رانندگی شده و به دلیل شدت جراحت، جان به جان آفرین تسلیم کرد و به دیدار معبود شتافت.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha