جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
وحدانی فر

حوزه/ امام جمعه دهدشت گفت: آمریکا برای رسیدن به اهداف برجامی، نوکران داخلی و خارجی خود را اجیر کرده است مسئولان هوشیار باشند.

به گزاشر خبرگزاری «حوزه» از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر، امروز در جمع مردم دهدشت با تبریک ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: امام بزرگوار پیامبرگونه جامعه را هدایت کرد شهدای زیادی خون دادند تا درخت انقلاب آبیاری شود.

امام جمعه دهدشت گفت: خدمات و دستاوردهای انقلاب در هیچ عرصه‌ای قابل قیاس با دوران پهلوی نیست امروز ایران اسلامی در همه حوزه‌ها به پیشرفت،اقتدار و استقلال دست یافته است.

وی با بیان اینکه یکی از دستاوردهای سیاسی انقلاب سرنگونی نظام دیکتاتوری بود، گفت: مشارکت مردم در تعیین سرنوشت از دیگر دستاوردها بود.

خطیب نماز جمعه دهدشت اضافه کرد: در دوران پهلوی چیزی به عنوان استقلال سیاسی نداشتیم کشور با توجه به منافع کشورهای بیگانه قانون گذاری می‌شد اما پس از انقلاب، ضمن رهایی از نفوذ بیگانگان استقلال سیاسی خود را بدست آورد.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر با بیان اینکه شکل گیری جریان‌های سیاسی مختلف نمونه دیگری از دستاوردهای فاخر انقلاب بود، تصریح کرد: به فضل پروردگار این راه و این انقلاب تا اتصال به حکومت جهانی ولی عصر(عج) ادامه خواهد داشت.

وی در بخش دیگری از سخنانش در واکنش به بحث‌های امروز جامعه و توهم آقای بایدن در خصوص بازگشت به برجام، گفت: رئیس جمهور امریکا برای بازی با تحریم‌ها این روزها نوکران حلقه به گوش داخلی و خارجی را اجیر کرده است در رابطه با مذاکره چند حالت متصور است.

وی حالت نخست را تاخیر در اعلام سیاست‌ها و نگه داشتن ایران به حالت انتظار خواند و گفت: در حالت دوم بنا دارند با منت چند تحریم کم اثر را رفع کرده بلکه امتیازی بدهند و امتیازهایی بگیرند.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر افزود: حالت متصور سوم این است که در کنار امتیاز برجامی می‌خواهند به برجام‌های دو و سه برسند لذا مسوولان با اعتماد به توان باید این توهمات را خنثی کنند.

خطیب نماز جمعه دهدشت با تأکید بر شرط اساسی رفع کامل تحریم‌ها برای بازگشت به برجام گفت: در پاسخ به اظهارنظرهایی از جزیره‌های میکروسکوپی مبنی بر اینکه در مذاکرات برجامی ما هم باید باشیم! می‌گوییم حقیقتا آیا برای خود چیزی متصور هستید؟ آیا شما دیده می‌شوید؟ بدانید قابلیت، ارزش و جایگاه و سقف توانایی شما همان گاو شیرده امریکا است که وقتی تاریخ مصرفتان تمام شد کنار زده خواهید شد. به اندازه همین مقدار جایگاه خود اظهار نظر کنید و بس.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha