دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
آیت الله سید محمد رضا مدرسی

حوزه/ عضو فقهای شورای نگهبان گفت: دستگاه‌های تبلیغات و ماشین‌های دروغ‌پراکنی رسانه‌های استعماری از هم‌اکنون در اتاق‌های جنگ روانی مشغول شدند تا اذهان و افکار مردم را بمباران کرده، آنان را ناامید و دلسرد کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، آیت الله سید محمدرضا مدرسی، امروز در جمع مردم دارالعباده در مسجد ملااسماعیل یزد با اشاره به برخی دستاوردهای انقلاب اسلامی، اظهار کرد: همه این دستاوردها مرهون اصل جریان انقلاب اسلامی است که دولت‌های مختلف نیز در راستای همین جریان، برخی کند و برخی تندتر حرکت می‌کردند. 

عضو فقهای شورای نگهبان، خاطرنشان کرد: دشمن برای متوقف کردن حرکت انقلاب شگردهای متعدد را از جمله نابودی خانواده‌ها، سخت شدن ازدواج‌ها، طلاق و کم شدن جمعیت کشور و ...  به کار می‌برد که باید این توطئه‌ها را شناخته و خنثی کنیم. 

آیت الله مدرسی به مسئله انتخابات پیش رو اشاره کرد و افزود: دستگاه‌های تبلیغات و ماشین‌های دروغ‌پراکنی رسانه‌های استعماری از هم‌اکنون در اتاق‌های جنگ روانی مشغول شدند تا اذهان و افکار مردم را بمباران کرده، آنان را نا امید و دلسرد کنند و یا به سمت افرادی که خودشان در نظر دارند هدایت کنند. 

وی با تأکید بر اینکه باید از گذشته عبرت بگیریم یادآور شد: اگر کسی به روایت و حدیث معتقد نیست، حداقل به تجربه معتقد باشد و ببینید که این‌همه منتظر آمریکا ماندند  چه نفعی برای آنان و کشور داشت؟ اگر روز اول امیدشان را از شیاطین قطع کرده و به مردم امید داشتند الان جایگاه بهتری داشتیم. 

عضو فقهای شورای نگهبان، همچنین ضمن گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر اذعان کرد: امام خمینی(ره) مردم را به مبارزه با طاغوت با دست‌خالی و با کمترین هزینه دعوت و ملتی را از بند استعمار و استکبار نجات داد، این اتفاقی کم‌نظیر در تاریخ و نعمت بزرگی است که خداوند متعال به مردم ایران عنایت کرد. 

آیت الله مدرسی بابیان این که نظام اسلامی در ظلمات سر برآورد و تمام همتش این بود که به مردم خدمت کند، ادامه داد: در برخی موارد افرادی که حتی همراه انقلاب بودند در مقام عمل دارای خطاهایی شده و به انحراف کشیده شده و آسیب زده اند و بعضاً افرادی ناباب هم وارد اجتماع مسلمین و خدمتگزاران شدند و فساد کردند؛  اما مبنای انقلاب اسلامی بر اساس قرآن و فقه اهل‌بیت علیهم السلام است. 

وی تأکید کرد: ایران در تمامی زمینه‌های اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، نظامی و... به استقلال رسیده و این طبیعی است که شیاطین با چنین نظامی نهایت دشمنی را داشته باشند و جمهوری اسلامی و قانون اساسی، مورد بغض آنان قرار گیرد. 

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha