دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
دیدار با امام جمعه ابرکوه

حوزه/مادر شهیدان آدمی در دیدار با امام‌جمعه ابرکوه از مسئولین خواست تا توجه بیشتری به مطالبات مردمی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ابرکوه، عصر امروز هم‌زمان با خجسته ایام دهه مبارک فجر خانم ربابه فلاح زاده مادر شهیدان عبدالرحمن، حسین و محمد آدمی با حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی امام‌جمعه ابرکوه دیدار کرد و با تبریک ایام‌الله دهه فجر از مسئولین خواست تا به مطالبات مردم در شرایط نامطلوب اقتصادی، توجه بیشتری نمایند.

خانم فلاح زاده که فرزندان خود را در راه زنده نگه داشتن ارزش‌های اسلام، انقلاب و دفاع از ایران اسلامی از دست داده است امروز خود از مردم حمایت می‌کند.

وی که بارها اعلام کرده است هرچند فرزندانش شهید شده اند؛ اما نه از مردم انتظار دارد که توجه ویژه به خانواده آن‌ها شود نه از مسئولین و تنها مطالبه‌اش راضی نگه داشتن مردم به عنوان ولی‌نعمتان انقلاب است.

در ادامه امام‌جمعه ابرکوه با بیان اینکه نغمه مادرانه در پرورش اولاد صالح بزرگ‌ترین آموزه‌ای است که از مکتب درس‌آموز فاطمی می‌آموزیم، خاطرنشان کرد: شما و دیگر مادران شهید و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران نباید در قبال هجمه‌های فرهنگی دشمن و بی‌قیدی زنان آغشته به بدآموزی‌های رسانه، ماهواره و فضاهای مجازی، بی‌تفاوت یا ساده‌انگار باشند.

حجت‌الاسلام حسینی تأکید کرد: اطمینان داریم که شما و سایر خانواده‌های شهدا و ایثارگران با حضور خود در صحنه‌های مختلف انقلاب و تبعیت از فرامین ولی امر مسلمین با انگیزه ولایی، اجازه نمی‌دهید که از این ‌پس انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد.

وی اذعان کرد: پاسداری از حریم حرمت خون شهیدان و وصایای این عزیزان تکلیفی عینی و نه کفایی برای همه ما است تا از این رهگذر بهتر از گذشته بتوانیم خنثی بخش دسیسه‌های شیطان بزرگ و عوامل اجرایی و داخلی او باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha