پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
مرکز خدمات کهگیلویه و بویراحمد

حوزه/ مدیرکل مرکز خدمات حوزه های علمیه کهگیلویه و بویراحمد گفت: این مرکز امسال در زمینه کار آفرینی از ۷۰ خانواده از طلاب را با دادن تسهیلات حمایت کرده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یاسوج، مدیرکل مرکز خدمات کهگیلویه و بویراحمد امروز با مدیران، اساتید و دانش آموختگان حوزه های علمیه خواهران استان دیدار و گفت وگو کرد.

حجت الاسلام جعفری مهر در این نشست ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و روز زن گفت:خدمت ارزش غیر قابل توصیف است و نعمت خدمت و آموزش در جهت آماده کردن متعلم و متعلیمن برای سربازی حکومت عدل امام عصر (عج) توفیق است.

مدیرکل مرکز خدمات حوزه های علمیه کهگیلویه و بویراحمد افزود: مرکز خدمات حوزه های علمیه در جهت پیشبرد این آموزش تشکیل و اموری از جمله بیمه، معیشت و توانمند سازی، مسکن ... در حال خدمت رسانی است.

وی مسکن را یکی از مشکلات اساسی اساتید و طلاب حوزه های علمیه مسکن دانست و گفت: مرکز خدمات استان در حال پیگیری و بررسی هست و با جلساتی که با نماینده محترم ولی فقیه و استاندار و بنیاد مسکن برگزار شد قرار هست که جلسه ای تشکیل و نتیجه آن خدمت طلاب ارائه شود.

حجت الاسلام جعفری مهر ادامه داد: مرکز خدمات در سال ۹۹ در بخش های مختلف از جمله بیمه و کمسیون خدمات ویژه و دادن تسهیلات برای طلاب کارهای بزرگ و قابل تقدیری انجام داده و توانسته است در زمینه کار آفرینی بیش از ۷۰ خانواده از طلاب را با دادن تسهیلات با آنها حمایت کند.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha