شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
استاندار قم

نماینده دولت در استان قم گفت: وضعیت استفاده از ماسک در استان قم قابل قبول نیست و استفاده ۵۰ درصدی مردم از ماسک باید ارتقا پیدا کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، بهرام سرمست در جلسه ستاد مدیریت بحران که در سالن کرامت استانداری برگزار شد گفت: استفاده ۲۰ درصدی ماسک در ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری نگران کننده است.

وی بیان کرد: وضعیت قم از نظر ابتلا به کرونا طی یک هفته گذشته دو رتبه در تقسیم بندی های کلی ملی نزول کرده و از جایگاه سی و یکم به بیست و نهم سقوط کرده است.

استاندار قم اظهار داشت: روند اقدامات مجموعه مدیریت قم در مبارزه و پیشگیری از کرونا در یک نگاه کلان و جامع رضایت بخش بوده است.

سرمست ابراز کرد: شرایط جغرافیایی و مواصلاتی قم با برخی از استانهای کشور قابل مقایسه نیست و همین مساله اهمیت اقدامات مدیران استان را در مبارزه بیش از گذشته پررنگ می کند.

به گفته وی، طبق برنامه و قاعده علمی و برنامه ریزی شده تعداد مبتلایان کرونایی استان امروز باید به کمتر از ۵۰ نفر می رسید و این عدم کاهش آمار مبتلایان در این استان بسیار نگران کننده است.

استاندار قم در ادامه عنوان کرد: به دلیل شرایط کرونایی، قم امسال میزبان مسافران نوروزی نخواهد بود و تسهیلات در رابطه با سفر ارائه نخواهد کرد.

سرمست همچنین یادآور شد: برخی از واحدهای تولیدی به خاطر مساله سلامت مردم خط تولید خود را تغییر دادند و ما از دانشگاه علوم پزشکی انتظار داریم مجوز لازم برای صادرات مازاد تولیدات این واحدها را صادر کند.

انتهای پیام   ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha