شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
سید جعفر موسوی زاده

حوزه/ حجت‌الاسلام موسوی‌زاده، از برگزاری متمرکز آزمون شفاهی ویژه طلاب حضوری و غیر حضوری پایه ۸ و ۱۰ در مدیریت حوزه علمیه استان خوزستان خبر داد.

حجت‌الاسلام سید جعفر موسوی‌زاده، معاون آموزش حوزه علمیه خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به برگزاری آزمون شفاهی ویژه طلاب حضوری پایه ۱۰ و همچنین غیرحضوری پایه ۸ و ۱۰، اظهارداشت: بحمدالله پس از ثبت‌نام اینترنتی طلاب برای شرکت در آزمون شفاهی، هفته گذشته شاهد اولین مرحله برگزاری آن پس از اجرای فرایند ثبت‌نام اینترنتی آن بودیم.

وی با بیان اینکه بنا داریم پنج‌شنبه هر هفته آزمون شفاهی را برای طلاب حضوری و غیرحضوری برگزار کنیم، گفت: زمانی که این طرح مطرح و فرایند ثبت‌نام را شروع کردیم، انتظار استقبال گسترده‌ آن در مدت‌زمان اندک را نداشتیم! اما در همان ساعات ابتدایی بیش از ۱۰۰ نفر از طلاب سراسر استان ثبت‌نام کردند و هم‌اکنون نیز تعداد افراد متقاضی روزبه‌روز در حال افزایش است.

معاون آموزش حوزه علمیه خوزستان، بیان کرد: اولین جلسه برگزاری این آزمون شفاهی با دو گروه دونفره از اساتید یعنی چهار استاد برگزار شد و ازآنجایی‌که این آزمون برای طلاب از اهمیت بالایی برخوردار است، تمرکز مدیریت استان بر این اجرای با کیفیت آن است.

وی در ادامه اظهارداشت: اساتیدی که آزمون را برگزار می‌کنند خوزستانی بوده و بنا داریم که از ظرفیت اساتید سطح استان نیز برای برگزاری این آزمون استفاده کنیم.

معاون آموزش حوزه علمیه خوزستان، در رابطه با زمان اعلام نتیجه آزمون، گفت: نتیجه این امتحانات بعد از یک بازه زمانی ۲۴ تا ۴۸ ساعته در سامانه نجاح شده و طلاب می‌توانند نمرات خود را در پنل شخصی مشاهده نمایند.

حجت‌الاسلام موسوی‌زاده، در پایان گفت: معاونت آموزش حوزه علمیه خوزستان تلاش دارد آزمون شفاهی را به دید یک فرایند ارتقاء سطح آموزشی در نظر گیرد؛ ازاین‌رو تلاش کردیم تا در خلال برگزاری امتحانات شفاهی، مسائل و نکاتی که طلبه نسبت به آن اشکال داشت، توسط اساتید برای او شرح داده شود تا طلبه علاوه بر پاسخ به سؤالات، متوجه اشکالات درسی خود نیز، شود.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha