پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
بانوان جهادگر گیلانی

حوزه/ معاون فرهنگی مدرسه علمیه زینبیه رشت با اشاره به برگزاری اردوی جهادی توسط طلاب این مدرسه گفت: اردوهای جهادی مخلصانه همواره جزو بابرکت‌ترین و اثربخش‌ترین کارهای تبلیغی بوده‌اند.

خانم مهری‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در گیلان، بیان کرد: با توجه به تهاجم گسترده فرهنگی و اثرات مخربی که در دهه‌های اخیر بر سبک زندگی مردم داشته است، رابطه نزدیکتر بین اساتید و طلاب حوزه‌های علمیه با مردم، از ضروری‌ترین نیازهای فرهنگی امروز برای زنده نگاه‌داشتن اصول سبک زندگی اسلامی در جامعه به‌شمار می رود.

وی افزود: در همین راستا به مناسبت ولادت با سعادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا سلام‌اللّه علیها و دهه فجر انقلاب اسلامی، اردوی جهادی طلاب مدرسه علمیه زینبیه در منطقه سیااسطلخ رشت برگزار شد.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه زینبیه رشت، با برشمردن برنامه‌های این اردوی جهادی افزود: برپایی جشن و سخنرانی با موضوع سبک زندگی اسلامی با الگوگیری از سرور زنان عالم حضرت فاطمه سلام‌اللّه علیها به همراه ارائه راهکارهای عملی برای همسرداری و فرزندپروری به سبک اسلامی، پاسخگویی به سئوالات شرعی، ارائه مشاوره دینی به مراجعان از جمله برنامه‌های این اردوی جهادی بود که مورد توجه عموم قرار گرفت.

خانم مهری نیا ادامه داد: فضاسازی محل برگزاری جشن متناسب با شأن مجلس اهلبیت علیهم السلام، برپایی غرفه کودک به منظور تحکیم باورهای دینی در کودکان از طریق بیان قصه‌های ائمه علیهم السلام و برگزاری مسابقه نقاشی مناسبتی، و اندازه گیری فشارخون مادران شرکت کننده در جلسه توسط طلاب امدادگر در حاشیه مراسم، از دیگر فعالیت‌های طلاب در این اردوی جهادی محسوب می‌شود.

وی گفت: دیدار صمیمانه با خانواده شهید بهمن حبیبی و تقدیم هدیه به مادر شهید به مناسبت روز مادر، حسن ختام این اردوی جهادی بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha