پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
عاطفه انصاری

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه نرجسیه(س) رودان گفت: یکی از توطئه های دشمنان فراموشی انقلاب از یاد مردم است که ایام الله دهه فجر تجسم اراده و عظمت امام خمینی رحمت‌الله علیه و فرصتی برای زنده کردن و میثاق با آرمان های انقلاب در بین مردم است.

خانم عاطفه انصاری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در هرمزگان، با تبریک به مناسبت ایام الله دهه فجر، بیان کرد: مردم در دوران انقلاب نشان دادند که علاقه شان به امام به دلیل عرفان، ایمان، ساده زیستی و اخلاص ایشان بوده و  امام هم مردم را بسیار دوست داشت و آنها را رکن اصلی در تمام کارها می دانستند.
 
وی با تأکید بر اینکه وحدت امت اسلامی از آرمان‌‎های انقلاب اسلامی و همه ملت‌های مسلمان بوده است، خاطرنشان کرد: شهیدحاج قاسم سلیمانی به عنوان پرورش یافته مکتب امام خمینی (ره)، وحدت اسلامی و حرکت عملی در این راه داشت و با ایجاد همدلی، تهدیدهای دشمنان را از ملت‌های مسلمان دور کرد.

مدیر مدرسه علمیه نرجسیه(س) رودان یکی از توطئه های دشمنان را فراموشی انقلاب از یاد مردم بیان کرد و گفت: ایام الله دهه فجر تجسم اراده و عظمت الهی و فرصتی برای تجدید میثاق با آرمان های انقلاب است.
 
انصاری با اشاره به بیانات امام خامنه ای که «برگزاری جشن دهه‌ی فجر، باید مثل برگزاری جشن نیمه‌ شعبان باشد»، افزود: دهه فجر باید یادآور تکریم‌ شهیدان‌ و خضوع‌ در برابر فداکاری آنها باشد. 
 
وی با یادآوری بیانات امام خمینی(ره) در ۱۲ بهمن ۵۷ در پیوند بین امام و امت، خاطر نشان کرد: یکی از شیرین‌ترین روزهای تاریخ انقلاب اسلامی روزی بود که ملت انقلابی ایران شاهد بازگشت پیر و مراد خود به میهن بودند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha