جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حاجی زاده

حوزه/ در جلسه در جلسه کمیته فرهنگی و یادمان دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد با اجرای پروژه مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس موافقت شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یاسوج، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه وبویراحمد در جلسه کمیته فرهنگی و یادمان دفاع مقدس استان گفت: این پروژه مهم فرهنگی با انجام مطالعات و آزمایشات لازم به لحاظ فنی و رعایت استانداردها و کیفیت لازم  وارد فاز اجرا شود.

حاجی زاده با تبریک ایام الله دهه فجر چهل و دومین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تاکید کرد: با توجه به قرار گرفتن این پروژه در کنار رودخانه بشار تمام جوانب کار به لحاظ ایمنی و با توجه به آینده نگری رعایت شود.

وی به اهمیت و ارزش های دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: احداث مرکز فرهنگی موزه دفاع ‌مقدس در راستای صیانت و تبیین ارزش‌های دفاع‌ مقدس است و در ساخت آن همه دستگاه های اجرایی اهتمام جدی داشته باشند.

معاون عمرانی استانداری اظهار داشت: با توجه به اینکه این استان نسبت به جمعیت به لحاظ تعداد شهید رتبه نخست کشور است، افزود: وجود این مرکز فرهنگی تبیین کنند مقاومت، شجاعت و ایثار شهیدان و جهادگران در هشت سال دفاع‌ مقدس و نیز رشادت ها و پایداری زنان و مردان این مروز و بوم است و همه باید اداره‌ کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع ‌مقدس استان را یاری کنند.

حاجی زاده به اهمیت یادمان شهدای گمنام در شهرهای استان هم اشاره کرد و گفت: از ۲۱ یادمان شهدای گمنام در استان ۱۶ یادمان تکمیل شده است و چهار یادمان در دست اجرا می باشد.

وی تاکید کرد: تلاش برای تکمیل این یادمان ها بکار گرفته شود و دستگاه های خدمات رسان هر جا که یادمانی مشکلاتی از جمله آب ، برق و جاده دارد اقدام لازم را به عمل آورد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری همچنین تاکید کرد: مدیران دستگاه های اجرایی تلاش کنند تا پروژه های خود را ملی و یا ملی- استانی کنند تا با تامین منابع به صورت مشارکتی کارها بهتر و با سرعت بیشتری به پیش روند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha