چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
تبریز

حوزه /رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مرند گفت: امام‌زاده سید احمد (ع) از امام زادگان شاخص کشور بوده که با وجود اعتبار و نیز جایگاه بالایی که در میان مردم دارد، در مرند مظلوم واقع شده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، صمد صادقی، در جلسه شورای اسلامی شهر مرند که با حضور شهردار و اعضای هیئت امنای امامزاده سید احمد (ع) این شهرستان برگزار شد گفت: همه مسئولین درقبال این امامزاده مسئول هستند.

وی در خصوص فعالیت‌های عمرانی امامزاده سید احمد (ع) مرند اظهار کرد: طرح جامع امامزاده در سال های گذشته طراحی شده بود که بخاطر عدم تطابق آن با موقعیت جغرافیایی موجود، در حال اصلاح است. 

صادقی اظهار کرد: ساخت تربت خانه امام‌زاده که آغاز شده، ناقص مانده و اولویت ما در این شرایط، اتمام کار تربت خانه و احداث گنبد امام‌زاده می باشد. 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه مرند افزود: درخواست ما از شهرداری این است که در پیشبرد امور مربوط به امام‌زاده از جمله تغییر کاربری زمین های وقف، ایجاد سازه برای کارهای فرهنگی و تبلیغی و تامین ماشین آلات برای خاکبرداری و برخی موارد دیگر ما را یاری کند. 

یدالله هاشم زاده، رئیس شورای اسلامی شهر مرند نیز گفت: وجود امام‌زاده سید احمد (ع) و نیز موقوفات در مرند، پتانسیل خوبی برای شهرستان است و تلاش ما ارائه خدمات ارزنده به شهروندان در این خصوص می باشد. 

وی تاکید کرد: هدف ما این است با وجود برخی محدودیت های قانونی برای شهرداری و اوقاف، از پتانسیل ها و امکانات موجود در هر دو طرف برای اجرای طرح توسعه امام‌زاده استفاده کنیم. 

حسین کاوه  شهردار مرند نیز اظهار کرد: امام‌زاده سید احمد (ع) حتی در سطح کشور نیز جایگاه ویژه‌ای دارد و ما باید قدر و منزلت آن را بدانیم و در این راه هرچه از دستمان بر می آید انجام دهیم. 

کاوه افزود: شهرداری مرند در راستای پیشبرد سریع امور مربوط به امام‌زاده سید احمد (ع)، با تمام توان آماده همکاری با اوقاف و هیئت امنای این امام‌زاده می باشد. 

هیئت امنای امام‌زاده سید احمد (ع) مرند نیز در این جلسه گزارشی از اقدامات انجام شده در سال‌های گذشته و انتظارات خود از شهرداری برای تداوم روند اجرای طرح توسعه امام‌زاده را ارائه نمودند. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha