شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
الیگودرز

حوزه/ حجت الاسلام سرلک بر ضرورت تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی برای مردم به ویژه جوانان تاکید کرد و آن را از مأموریت های روحانیت دانست.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد،حجت الاسلام مهدی سرلک امام جمعه الیگودرز، امروز در جمع طلاب مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، گفت: طلاب و مبلغان باید دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی را برای مردم تبیین و تشریح کنند.

وی با اشاره به اینکه ایام الله دهه فجر فرصتی مغتنم برای تبلیغ و تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی در جامعه بویژه در بین نسل جوان است، افزود: طلاب و مبلغان جوان باید با تشریح برکات نظام در حوزه های مختلف روحیه انقلابی گری را در جامعه ترویج دهند. 

امام جمعه الیگودرز در ادامه با اشاره به اینکه طلاب باید با کسب تهذیب نفس، درجات علمی و انجام امور تحقیقی بتوانند به تبلیغ آموزه های دینی و سیره اهل بیت (ع) در بپردازند، خاطر نشان کرد: تهذیب، تزکیه نفس و تعلیم و تبلیغ از رسالت ها و  تکالیف مهم طلاب و مبلغان است که باید همواره کسب این امر را  سرلوحه زندگی خود قرار دهند. 
حجت الاسلام سرلک در پایان با اشاره به اینکه طلاب به عنوان خادمان دین و سربازان امام زمان (عج) محسوب می شوند، گفت: طلاب برای رسیدن به هدف طلبگی و تبلیغ باید اخلاص ،سعه صدر و پشتکار داشته باشد تا تبلیغی موفق و اثرگذار در جامعه داشته باشند.

انتهای پیام
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha