جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بیانیه گام دوم انقلاب

حوزه/ نشست مشترک قرارگاه گام دوم با شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه، باهدف تشکیل قرارگاه‌های شهرستانی گام دوم در خوزستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، نشست مشترک قرارگاه گام دوم خوزستان و شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خوزستان، با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه اهواز برگزار شد.

این نشست که به‌صورت پرسش و پاسخ برگزارشد، ائمه جمعه شهرستان‌های استان خوزستان مباحث مهمی حول موضوع گام دوم انقلاب اسلامی مطرح کرده و در خصوص شیوه گفتمان سازی بیانیه گام دوم و ساختار تشکیلاتی قرارگاه در شهرستان‌ها بحث شد.

نشست‌های مشترک قرارگاه گام دوم خوزستان با ائمه محترم جمعه سراسر استان تا استقرار کامل قرارگاه‌های شهرستان ادامه خواهد داشت و قرارگاه مرکزی استانی نیز وظیفه تدوین وظایف و ساختار فعالیت برای شهرستان‌ها را به عهده دارد.

در این برنامه حجت‌الاسلام رحمانی، معاون اجرایی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور و حجت‌الاسلام علی نژاد مدیر دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان نیز حضور داشتند که از تشکیل قرارگاه گام دوم استقبال کردند.

تشکیل قرارگاه‌های شهرستانی گام دوم خوزستان

در این نشست، دو نفر از اعضای شورای مرکزی قرارگاه کشوری گام دوم ضمن بیان کم و کیف قرارگاه، به سؤالات ائمه جمعه استان در خصوص شیوه تأسیس قرارگاه‌های شهرستان پاسخ دادند.

در ابتدا دکتر امین ترابی پور، عضو شورای مرکزی قرارگاه گام دوم و مسئول قرارگاه استان خوزستان در خصوص ضرورت تبیین و گفتمان سازی بیانیه نکاتی را بیان کرد و گفت: در خصوص بیانیه باید عمیق به مفاهیم کلیدی مثل آرمان، آرمان‌خواهی و دشمن‌ستیزی پرداخته شود.

وی بر اهداف و وظایف قرارگاه‌های استانی و شهرستانی در سه زمینه «بینشی، روشی و نظارتی» تأکید و ادامه داد: کار بینشی از طریق گفتمان سازی، «روشی» از طریق کادرسازی و ایجاد ساختار و کار «نظارتی» از طریق راهبرد مطالبه‌گری تحول‌گرا و نخبگانی قابل حصول است.

در پایان حجت‌الاسلام محمد مهدیان عضو شورای مرکزی قرارگاه گام دوم انقلاب مطالبی در خصوص نحوه شکل‌گیری قرارگاه کشوری گام دوم و شیوه تشکیل حلقه‌های میانی ارائه و اظهارداشت: بهترین و کارآمدترین الگو برای یک جریان اصیل انقلابی همان دستورالعملی است که رهبر معظم انقلاب در تاریخ یکم خرداد سال ۹۸ در دیدار با تشکل‌های دانشجویی ارائه کردند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha