سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام علیزاده

حوزه/مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه روحانیون قبل از مال و جان خود گذشتند تا درخت انقلاب اسلامی را آبیاری کنند، گفت: از روحانیون و طلاب انتظار داریم که همچون گذشته دستاوردهای انقلاب اسلامی، کارها و خدمات ارائه شده به مردم را در مجالس خود برای نسل جوان و نوجوان تبین کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» ازیاسوج، حجت الاسلام سیاوش علیزاده در نشست مجازی با موضوع «نقش علما و روحانیون استان کهگیلویه و بویراحمد در پیروزی انقلاب اسلامی» ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۱۸۸۰ شهید والا مقام  استان، به الخص ۳۴ شهید گرانقدر روحانی و تبریک ایام دهه ی مبارکه ی فجر، اظهار کرد: وفاداری مردم استان کهگیلویه و بویراحمد، در طول تاریخ برای دفاع از تمامیت ارضی کشور ایران زبان زد عام وخاص است.

وی با اشاره به اینکه مردم شهید پرور و صد درصد شیعه کهگیلویه و بویراحمد در هر حال و هر جا برای حفظ ارزشهای انقلاب اسلامی و دفاع از این مرز و بوم در قلب تاریخ سنگ تمام گذاشتند، افزود: مبارزات مردم این خطه از مرزبوم ایران اسلامی با اسکندر مقدونی، مبارزه با پرتغالی ها دربوشهر، ملی شدن نفت، جنگ در تنگه تامرادی ها، و ۸ سال دفاع مقدس به وضوح در صحفه تاریخ قابل لمس است که شیرمردان و شیرزنان این خطه از مرز و بوم کشور عزیزمان ایران همیشه برای مبارزه با طاغوتیان زمان درصحنه بودند.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: آیت الله ملک حسینی از شاگردان ابر مردی بزرگ همچون حضرت امام خمینی(ره) بودند، و سیره و روش زندگی امام(ره) را الگوی زندگی خود قرار دادند بر علیه طاغوت و طاغوتیان برای حفظ ارزشهای انقلاب اسلامی و دفاع از خاک ایران سختی های زیادی را تحمل کردند.

حجت الااسلام سیاوش علیزاده  بیان کرد: مردم کهگیلویه و بویراحمد به کسانی همچون آیت الله ملک حسینی، آمیراحمد تقوی، شهدای روحانی همچون نورالدینی که برای حفظ انقلاب اسلامی تلاش کردند، مدیون هستند.

وی بابیان اینکه ۱۹۰ روحانی از استان کهگیلویه و بویراحمد به جهبه های حق علیه باطل اعزام شدند، اظهار کرد: علما نقش فراوان و چشمگیری در ۸ سال دفاع مقدس داشتند، و برای حفظ آرامش، آسایش و امنیت کشور عزیزمان  ۳۴ شهید روحانی تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کردند.

مسئول بسیج طلاب وروحانیون کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: اکنون که ۴۲ سال از تاریخ پرشکوه پیروزی انقلاب اسلامی ایران می گذرد، همچنان روحانیون و طلاب نقش مهمی در جامعه دارند و برای ارائه خدمات عمومی به مردم از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

وی با بیان اینکه روحانیون قبل از مال و جان خود گذشتند تا درخت انقلاب اسلامی را آبیاری کنند، گفت: از روحانیون و طلاب انتظار داریم که همچون گذشته دستاوردهای انقلاب اسلامی، کارها و خدمات ارائه شده به مردم را درمجالس خود برای نسل جوان و نوجوان تبین کنند.

مسئول بسیج طلاب وروحانیون کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: یکی از مهم ترین اولویت کاری، ساماندهی پرونده های بسیجی بوده که خوشبختانه تا امروز اقدامات خوبی در خصوص ساماندهی پرونده های روحانیون رزمنده، شهدای روحانی، ایثارگران و سرکشی از خانواده های روحانیون صورت گرفته است.

وی اظهار کرد: یکی از مهم ترین اهداف و برنامه های ما علاوه کادرسازی در بسیج طلاب و روحانیون، ارتقای سطح توانمندی آنان و حمایت از گروه های جهادی در جهت رفع مشکلات پیش روی آنان است تا گامی محکم برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب برداریم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha