پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سومین  جلسه کمیسیون بودجه صندوقی مدارس علمیه خواهرن استان یزد یرگزار شد

حوزه/ سومین جلسه کمیسیون بودجه صندوقی با حضور اعضای کمیسیون و مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، در سومین جلسه کمیسیون برنامه‌ریزی بودجه استان یزد که با حضور اعضای سابق و جدید در محل مدیریت حوزه علمیه خواهران استان برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین محمد کارگر گفت:  خداوند در آیه ۱۱۹  سوره توبه می فرماید : «یَأیُّهَا الَّذِینَ ءامَنُواْ اتَّقُواْ اللَّهَ وَکُونُواْ مَعَ الصَّدِقِینَ»ای کسانی که ایمان آورده ‏اید! از خدا پروا کنید و با راستگویان باشید و در روایتی از پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله) داریم که حضرت فرمودند:«علَیکُم بالصِّدقِ ؛ فإنّهُ بابٌ مِن أبوابِ الجَنَّةِ .» بر شما باد راستی که آن دری از درهای بهشت است .

، مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد ادامه داد: همچنین در روایت دیگری پیامبر اکرم(صلی الله علیه وآله) فرمودند: به زیادی نماز کسان و روزه و حجّ و بخشش و ناله های شبانه آنها نگاه نکنید، بلکه راستگویی و امانتداری شان را بنگرید.

حجت الاسلام و المسلمین کارگر شورکی در تبیین  این روایات تصریح کرد: با توجه به این آیات و روایات در می‌یابیم که باید در انجام وظایف خودمان دقت کامل داشته باشیم و ملاک عمل خود را بر تقوا، صدق و راستی وامانت داری قراردهیم و جز به رضایت الهی به چیز دیگری نیندیشیم .

 وی افزود: باید از خداوند بخواهیم آنچه که مصلحت حوزه‌های خواهران است را بر زبان ، قلم و بیان خود بیاوریم و ان‌شاءالله با تصمیمات خودمان بتوانیم در جهت تعالی حوزه های خواهران قدم برداریم.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد در ادامه از اعضای کمیسیون دوره قبل تشکر و قدردانی کرد و گفت:  امیدواریم در دوره جدید کمیسیون برنامه ریزی بودجه استان،  بتوانیم از تجربیات دوره اول کمال استفاده را ببریم و مصوبات ما نسبت به قبل بهترو همراه با ایده ها و خلاقیتها ونوآوری باشد و با تمام توان در جهت اعتلای حوزه ها ی خواهران تلاش کنیم.

در ادامه این  نشست، طرح ها و برنامه های لازم جهت ارتقای فعالیت  مدیران ، کارکنان و طلاب مدارس مورد بررسی قرار گرفت و هر یک ازاعضا به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

اعضای کمیسیون برنامه ریزی بودجه استان متشکل از مدیر ومعاونین استان به همراه  هفت نفر از مدیران مدارس و ۲ نفر به عنوان علی البدل و با رأی مدیران مدارس استان انتخاب می شوند و مدت فعالیت آنان دوسال می باشد .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha