شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
امام جمعه شیراز

حوزه/ امام جمعه شراز مطالبه گری را یکی از ویژگی های مردم ایران پس از انقلاب دانست و گفت: مردم حق خود را پیگیری می کنند، موضوعی که هیچ گاه در قبل از انقلاب وجود نداشت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین لطف الله دژکام، پیش از ظهر امروز در دیدار با پرسنل نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران که در سالن شهید آیت الله دستغیب حرم مطهر شاهچراغ(ع) برگزار شد، ضمن گرامی داشتی ایام الله دهه مبارکه فجر و نوزدهم بهمن ماه روز نیروی هوایی اظهار کرد: روز نیروی هوایی روز سر بلندی و افتخار ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران است.

 وی در ادامه با تصریح اینکه نیروی هوایی مدافع آسمانی است که گنبدهای فیروزه ای در آن می درخشد، اضافه کرد: امروز به همت متخصصان شاغل در مجموعه نیروی هوایی دستاوردهای بزرگی در زمینه های مختلف به دست آمده است که کشور ایران را مستقل کرده است، استقلالی که در طول چهل سال گذشته با همت و اراده جوانان این مرزوبوم به دست آمده است.

تولیت آستان مقدس حرم مطهر شاهچراغ(ع) عنوان کرد: یکی از خواسته های جوانان دوران انقلاب آزادی بود؛ آزادی به این معنا که مطالبه گر باشیم و مطالبه را حق بدانیم، که در واقع این کار به برکت انقلاب عملی شد.

وی با تاکید بر اینکه مردم امروز مطالبه گر هستند، خاطرنشان کرد: مردم حق خود را پیگیری می کنند، موضوعی که هیچ گاه در قبل از انقلاب وجود نداشت، مطالبه گری از برکات انقلاب اسلامی است، همچنین مطالبه گری در فضای مجازی خوب است، اما باید با رعایت ادب همراه باشد و این خواسته مقام معظم رهبری است، چرا که ایرانی جماعت همیشه با ادب بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین دژکام، اقتدار نیروی هوایی را مورد توجه قرار داد و بیان کرد: امروز همه قطعه های صنایع هوایی در کشور تولید می شود، این همان اقتدار و عزتی است که باید در حوزه های مختلف در  کشور اجرایی شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha