جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سید علیرضا ادیانی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین ادیانی گفت : مردم ولی نعمتان انقلاب هستند و همین مردم بودند که انقلاب را رقم زدند و حکومت ۲هزار و ۵۰۰ ساله شاهنشاهی و سران رژیم وابسته خبیث و پلید محمدرضا شاه را بیرون کردند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی، در دوره آموزشی استانداردسازی و تعالی رفتار روسای کلانتری ها و پاسگاه های استان البرز، با تبریک ولادت حضرت زهرا (س) و سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران بعد از پیروزی بر حکومت منحوس پهلوی در مقابل ظلم و ستم دشمنان قسم خورده ایستادگی کرد و با هدایت امام خمینی (ره) به سر منزل مقصود رسید.

وی افزود: سه عنصر مردم، مرجعیت دینی امام خمینی (ره) و مکتب یا ایدئولوژی از عناصر مهم و اساسی تشکیل دهنده این انقلاب بی نظیرند و همه این عناصر در واقع اضلاع اصلی تشکیل انقلاب شکوهمند اسلامی ایران هستند.

حجت الاسلام والمسلمین ادیانی، با اشاره به مردمی بودن انقلاب اسلامی اظهار داشت: در سال ۵۷ مردم با انگیزه های ایمانی وارد میدان عمل شدند و این انقلاب با شعار استقلال، آزادی ، جمهوری اسلامی به پیروزی رسید و نقش مهم مردم در این راه انکار ناشدنی است.

وی افزود: مردم ولی نعمتان انقلاب هستند و همین مردم بودند که انقلاب را رقم زدند و حکومت ۲هزار و ۵۰۰ ساله شاهنشاهی و سران رژیم وابسته خبیث و پلید محمدرضا شاه را بیرون کردند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا تصریح کرد: رهبری معظم انقلاب "مدظله العالی" فرمودند که حفظ نظام اسلامی از بزرگترین معروفات است و به خاطر این است که شرق و غرب دست به دست هم داده اند که این نظام را ساقط کنند و تحریم های سخت دشمن علیه ایران به خاطر آن است که ما قوی هستیم و اگر قوی نبودیم این گونه نبود.

وی افزود: در دوران حکومت شاهنشاهی، اسلام جایی در زندگی مردم نداشت اما با هدایت و رهبری امام خمینی (ره) اسلام حقیقی با پیروزی انقلاب احیا شد و جانی دوباره گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین ادیانی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران نماد مقاومت و ایستادگی در مقابل استکبار جهانی است، این نظام از تهدیدهای موجود به نحو احسن استفاده کرد و آنها را به فرصت تبدیل کرد و توانست به دستاوردهای بزرگی دست یابد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با اشاره به جایگاه مهم کلانتری در نیروی انتظامی، گفت: کلانتری ها و پاسگاه ها ویترین نظام جمهوری اسلامی اند و نگرش مردم نسبت به نیروی انتظامی در کلانتری ها و پاسگاه ها شکل می گیرد.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب که فرمودند نیروی انتظامی با عمل صحیح خود می تواند به اندازه ۱۰ دستگاه برای نظام جمهوری اسلامی آبرو جمع کند و تولید قدرت مشروع کند، بیان داشت: فرماندهان و مدیران باید نگاه ویژه ای به شرایط موجود در کلانتری ها و پاسگاه ها داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین ادیانی در پایان با اشاره به اهمیت استانداردسازی و تعالی رفتار روسای کلانتری ها و پاسگاه ها، گفت: این مهم باید به همه کارکنان تعمیم داده شود تا شاهد رشد و پیشرفت هر چه بیشتر در مسائل اخلاقی و کاری در کارکنان شویم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha