سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
یوم الله 22 بهمن

حوزه/ افول امریکا معلوم و مشخص است و آمدن بایدن چیزی را تا کنون تغییر نداد. خودشان در برابر مشکلات اظهار یأس می کنند و امید خوبی برای آینده خوبی برای امریکا پیش بینی نمی کنند.

حجت الاسلام والمسلمین مجتهد زاده در گفتگو با خبرگزاری حوزه، با اشاره به فرا رسیدن ۲۲  بهمن سالگرد انقلاب اسلامی گفت: هر چه داریم از دهه انقلاب است و دهه انقلاب انفجار نور بود و بایدهمیشه برپاداریم، چرا که دارای شاخصه های بسیار متفاوتی همچون شجاعت، ایثار، از خود گذشتگی و مقاومت و مقابله با ظلم است.  

مشاور دفتر امور اجتماعی سیاسی حوزه های علمیه افزود: در دهه فجر پیروزی ها و دستاوردهای زیادی در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی داریم که باید این موارد را به جوانان یادآوری کنیم که از جمله این دستاورد در حوزه نانو، دفاعی، موشکی و پزشکی و... است.

معاون اجتماعی سیاسی بسیج اساتید حوزه اظهار داشت: دشمن درصدد سیاه نمایی است و ما باید برای خنثی کردن این حرکت دشمن، اقدام به تبیین دستاوردها نمایم، چرا که دستاوردهایی که در انقلاب اسلامی رقم خورده قابل مقایسه با کشورهای منطقه نیست و ایران دست برتر در این مسائل است.

وی بیان داشت: لذا افول امریکا معلوم و مشخص است و آمدن بایدن چیزی را تا کنون تغییر نداد. خودشان در برابر مشکلات اظهار یأس می کنند و امیدی برای آینده امریکا پیش بینی نمی کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha