شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام موسوی قزوین

حوزه معاون تهذیب حوزه علمیه قزوین گفت: زنان مسلمان ایرانی ثابت کردند که می‌توان عفیف، محجبه و شریف بود و در عین حال در عرصه های مختلف اجتماعی فعال و تاثیرگذار بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام سید رضا موسوی، ظهر امروز در جمع بانوان منتخب استان قزوین که در مسجد  راه چمن برگزار شد، گفت: با نگاهی به کارنامه فعالیت زنان در ۴۲ سالگی جمهوری اسلامی ایران، نظاره گر فعالیت زن مسلمان ایرانی در عرصه‌های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، تولید، کارآفرینی و... در سطح کشور هستیم.

وی خاطرنشان کرد: آنچه که این ظرفیت را می تواند به میدان بیاورد همان اعتقاد و باوری است که امام راحل(ره) انقلاب را به پیروزی رساند، با وجود مولفه هایی همچون خدا باوری، مردم باوری و خود باوری بانوان می توانند  پرچم ایران اسلامی را برافراشته تر از گذشته در قله های بزرگ جهانی به اهتزاز در آورند.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: ظرفیت های بسیار ارزشمندی در بخش بانوان وجود دارد که نباید از آنها غافل باشیم، چرا که توسعه پایدار با حضور و نقش آفرینی بانوان محقق خواهد شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر بانوان بسیاری در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، تولیدی و... فعالیت دارند و گام‌های موثری را نیز در راستای خدمت به جامعه برداشته اند که تمامی این تلاش ها در جهت پیشرفت کشور بوده است.

معاون تهذیب حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: به برکت انقلاب اسلامی حضور بانوان در عرصه های مختلف از زمان جنگ تحمیلی ۸ ساله و از جمله در پشت جبهه با پشتیبانی و اعزام فرزندان خود به میدان نبرد پررنگ بوده و در زمان حال نیز در همه عرصه‌های مختلف حضور فعال، چشمگیر و موثر دارند.

 وی  اظهار کرد: باید توجه کنیم نقش بانوان در حوزه خانواده و مهم ترین نقش یعنی تربیت فرزندان و تربیت نسل آینده بسیار حائز اهمیت است، چرا که آینده این کشور با تربیت فرزندان در خانواده ها گره خورده است.

معاون تهذیب حوزه علمیه قزوین گفت: زنان مسلمان ایرانی ثابت کردند که می‌توان عفیف، محجبه و شریف بود و در عین حال در عرصه های مختلف فعال و تاثیرگذار بود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha