شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
جهیزیه

حوزه/مسئول سازمان بسیج طلاب و رحانیون گفت: ۲۰ سری جهیزیه از طرف سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد به زوج های جوان طلبه کم برخوردار اهدا می شود.

حجت الاسلام سیاوش علیزاده، مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یاسوج اظهار کرد: بمناسبت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و  تقارن  «دهه فجر» و «میلاد حضرت زهرا(س)» تعداد ۲۰ سری جهیزیه به طلاب کم برخوردار اهداء می شود.

وی خاطر نشان کرد: این جهیزیه‌ها شامل چند قلم وسایل اساسی زندگی مانند یخچال، اجاق‌گاز، ماشین لباسشویی، فرش، جاروبرقی، ظروف آرکوپال آشپزخانه، ظروف نسوز، سری کامل قاشق و چنگال، پتو و ظروف غذاخوری است که از سوی سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان کهگیلویه و بویراحمد تهیه شده است.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون کهگیلویه و بویراحمد ارزش ریالی هر سری جهیزیه را حدود ۴۰۰  میلیون ریال اعلام کرد و افزود: یکی از برنامه‌های سازمان بسیج طلاب در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب، تلاش در جهت ترویج فرهنگ ازدواج آسان و کم کردن هزینه‌های زندگی برای زوج‌های جوان و کم برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه کمک‌ مومنانه وظیفه اخلاقی و شرعی هر انسان نوع دوست و مومنی است، اظهار کرد: همه وظیفه داریم که در این ایام سخت شیوع بیماری کرونا فشار مالی وارده بر خانواده‌ها محروم و اقشار آسیب پذیر  را کمتر کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha