جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ ویژه‌ برنامه نشست اندیشه ورزان جوان در سمنان

حوزه/ رئیس شورای راهبردی بنیاد تبیین اندیشه‌های امام خمینی (ره) استان سمنان گفت: امام خامنه ای‌ کشتی انقلاب اسلامی را همواره در طوفان‌های سهمگین به خوبی هدایت کردند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت الاسلام غلامحسین مهدوی نژاد، در ویژه برنامه نشست اندیشه ورزان جوان در سمنان، در سالن همایش‌های سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان، اظهار داشت: نظام انقلاب اسلامی مانند یک کشتی در اقیانوس بی کران است و این کشتی یک کابین و یک عرشه دارد و فرمانده کابین هدایت این کشتی را بر عهده دارد که از مبدا به مقصد برساند و این کار بسیار سخت و دشواری است.

رئیس شورای راهبردی بنیاد تبیین اندیشه‌های امام خمینی (ره) استان سمنان تصریح کرد: در مسیر این کشتی موج است و دریا و طوفان و امواج است که باید این کشتی به سلامت از این بحران ها عبور کند.

وی افزود:  با وجود همه سختی هایی که در مسیر این کشتی انقلاب وجود دارد، اما خدا را شاکریم که فرمانده اصلی یعنی امام خامنه ای، این کشتی را در تمامی این امواج، به سلامت از این بحران ها عبور داده است و انقلابی بوده و انقلابی مانده و خواهد بود.

امام جمعه موقت سمنان خاطرنشان کرد: ما باید قدردان نعمت انقلاب اسلامی و نعمت ولایت باشیم و قدردانی از این نعمت این است که بیانیه گام دوم را بخوانیم و بفهمیم و به آن عمل کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha