جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام علی اکبری

حوزه / دبیر مجمع گروه های جهادی حوزه علمیه قزوین، عزت و استقلال امروز مردم ایران را دستاورد انقلاب دانست و گفت: امام خمینی رکن اصلی پیروزی انقلاب بود و در حال حاضر نیز مقام معظم رهبری با اقتدار این راه را ادامه می‌دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام سید مجتبی علی اکبری، عصر امروز در جمع مدیران مدارس علمیه قزوین ضمن تقدیر از مدیر حوزه استان به خاطر انتخاب وی به مسئولیت گروه های جهادی طلاب حوزه علمیه قزوین، گفت: امیدوارم با همراهی مدیران و اساتید حوزه، فعالیتهای اثربخشی در عرصه های مختلف داشته باشیم.

وی ضمن تبریک سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بیان کرد:  مردم ایران همانطور که در زمان انقلاب از امام خمینی(ره) پیروی و اطاعت کردند، هم‌اکنون نیز باید از رهبری معظم حمایت و پشتیبانی می کنند، چرا که برای به ثمر رسیدن انقلاب بهای سنگینی پرداخت کرده‌ایم.

استاد حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: تبعیت از ولایت و رهبری یکی از وظایف مهم مردم است و همه باید در مسیر پیروی از رهبری و رسیدن به آرمان‌ها و اهداف امام خمینی(ره) و شهدای انقلاب گام برداشته و در این راه ثابت قدم باشیم.

وی ادامه داد: امام خمینی(ره) زمانی که پرچم مبارزه را برداشتند، عده‌ای از جوانان و مردم پاک ایران به ندای ایشان لبیک گفتند و با تحمل سختی‌ها و شکنجه‌ها در زندان‌های رژیم پهلوی، شهید شدند، اما از آرمان‌ها و رسالت خود دست برنداشتند.

دبیر مجمع گروه های جهادی حوزه علمیه قزوین گفت: انقلاب برای مردم ایران عزت و آبرو آورد؛ امام خمینی رکن اصلی پیروزی انقلاب بود و در حال حاضر نیز مقام معظم رهبری با اقتدار این راه را ادامه می‌دهند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha