جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تصاویر / افتتاح افتتاح نمایشگاه دائمی دستاوردهای سازمان انرژی اتمی با حضور امام جمعه قزوین

 حوزه /  رئیس شورای حوزه علمیه استان قزوین در مراسم افتتاح  نمایشگاه دائمی دستاوردهای سازمان انرژی اتمی که در سرای سعدالسلطنه قزوین برگزارشد گفت: سفارش دین، دست یابی به قدرت در تمام عرصه هاست.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، شب گذشته در مراسم افتتاح نمایشگاه دائمی دستاوردهای سازمان انرژی اتمی که با حضور دکتر علی اکبر صالحی برگزار شد، اظهار کرد: دکتر صالحی، دانشمندی تأثیرگذار در عرصه‌های بین‌المللی هستند و با این اقدام نور امید و نشاط را در قزوین و در کشور به ارمغان آوردند.

 وی اظهار کرد: نمایشگاهی که برپا شده است در ایجاد انگیزه برای جوانان و شور و نشاط علمی، خلاقیت و نوآوری، اسوه و الگو قرار دادن دانشمندان، بسیار تأثیرگذار است و از همه متولیان امر قدردانی می‌کنیم.

 امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: حضرت ابراهیم(ع) وقتی خانه کعبه را می‌ساخت، قرار بود شهری ساخته شود، حضرت از خداوند می‌خواهد خدایا اینجا را شهری امن قرار بده و این موضوع را از نیازمندی‌های دیگر مهمتر معرفی کرده است. نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: قبل از هر چیزی در کشور موضوع امنیت حائز اهمیت است، امینت نیازمند قدرت و قوت است و اینکه فرمود «وَ اَعِدّوا لَهُم مَااستَطَعتُم مِن قُوَّة» قدرت نظامی، موشکی و دفاعی را مورد توجه قرار داده است.

 رئیس شورای حوزه علمیه قزوین عنوان کرد : در دین اسلام سفارش شده است که علم نیز باید با قدرت دنبال شود، معیشت مردم به جد مورد توجه دست‌اندرکاران باشد و در همه عرصه‌ها باید قدرتمند باشیم و الحمدلله قدرت و عزت کشور و انقلاب ارتقا می‌یابد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha