چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
محمد علی لیالی

حوزه/ عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و معارف اسلامی تصریح کرد: مسئولان و مدیران کشور باید بیش از پیش، زمینه تقویت روحیه و تفکر انقلابی در جامعه را فراهم نمایند.

حجت الاسلام و المسلمین محمد علی لیالی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، ضمن تبریک فرارسیدن بیست و دوم بهمن ماه، چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: شاخصه مهم انقلاب اسلامی این بوده که از همان آغاز یک انقلاب مردمی به شمار می رفته، کما این که در طول ۴۲ سال از زمان پیروزی انقلاب نیز همواره حضور مردم در عرصه دفاع از کشور و نظام باعث خنثی شدن توطئه های دشمن شده است.

وی افزود: مردم به رهبری امام راحل و روحانیت مبارز و انقلابی و البته مهم تر از همه در سایه لطف و عنایت خدای متعال، باعث پیروزی انقلاب اسلامی شدند و مادامی که این بُعد مردمی حفظ و تقویت شود، دشمنان در مواجهه با انقلاب راه به جایی نمی برند.

وی همچنین گفت: برای ایجاد تحول در کشور و حل مشکلات باید بیش از پیش از توان و ظرفیت مردم به خصوص نسل جوان مؤمن و انقلابی و علاقه مند به کشور استفاده شود و مسئولان و مدیران باید بستر این مشارکت عمومی را در ابعاد و عرصه های گوناگون، مهیا نمایند.

عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و معارف اسلامی بیان داشت: همان طور که رهبر معظم انقلاب نیز بارها فرموده اند یکی از الزامات مهم رشد و تعالی کشور، تقویت روحیه و اندیشه انقلابی در میان آحاد مختلف جامعه است.

وی تأکید کرد: بدون تردید تداوم حماسه بزرگ ملت در بهمن ۵۷ با حضور گسترده مردم در عرصه های مختلف، معنا و مفهوم می یابد و لذا می بایست همواره بر لزوم تقویت حضور بی تکلف و جهادی مردم در صحنه تأکید نمود، چرا که این حضور در سایه بصیرت و ولایتمداری، دشمن را از رسیدن به اهداف شومش نااُمید می سازد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha