جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تجدید بیعت سران عشایر خوزستان با نماینده رهبر در خوزستان

حوزه/ مراسم تجدید بیعت سران عشایر غیور خوزستان با آرمان‌های امام راحل و شهدا هم‌زمان با دهه فجر با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، مراسم تجدید بیعت سران عشایر غیور خوزستان با آرمان‌های امام راحل و شهدا هم‌زمان با دهه فجر با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز برگزار شد.

در این نشست صمیمی ابتدا نمایندگانی از عشایر مختلف خوزستان ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل، شهدا و رهبر معظم انقلاب به بیان دغدغه‌ها و مطالبات اقوام مختلف پرداختند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، در بخشی از این برنامه، در خصوص مطالبه و دغدغه عشایر غیور خوزستان در زمینه اشتغال جوانان بومی، تأکید کرد: شرکت‌ها باید جوانان بومی را سرکار ببرند، قبول داریم که اندازه کافی ظرفیت برای اشتغال وجود ندارد اما مسئولان هنگام جذب نیرو فراخوان عمومی می‌زنند و از طریق آزمون سراسری، سهم خوزستان پایین و سهم دیگر استان‌ها بسیار بیشتر است.

لازم به ذکر است، مراسم تجدید بیعت سران عشایر غیور خوزستان با حضور عشایر و بزرگانی از اقوام بختیاری، عرب، لر، دزفولی، شوشتری و دیگر اقوام غیور خوزستان برگزار شد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha