پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
محمدباقر قالیباف

حوزه/ قالیباف گفت: مجاهدت مرحوم آیت الله ضیاء آبادی در یاری جوانان به پیمودن مسیر سلوک الی الله، سرمایه ای کم نظیر و درخشان برای ایشان خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، محمد باقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی طی پیامی درگذشت عالم جلیل القدر حضرت آیت الله سیدمحمد ضیاء آبادی را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

«إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ»

إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَی یَوْمِ الْقِیَامَةِ

ارتحال عالم جلیل القدر، استاد اخلاق و مربی معارف اسلامی حضرت آیت الله سیدمحمد ضیاء آبادی موجب تاسف و تالم فراوان شد.

ایشان که یکی از شاگردان برجسته و مهذب درس حضرت امام خمینی (ره) و علامه طباطبایی (رض) بودند، عمر با برکت و سرشار از عبادت و معنویت خود را یکسره صرف تربیت نفوس مستعد جوانان و نشر معارف اسلامی کردند؛ مجاهدت مرحوم آیت الله ضیاء آبادی در یاری جوانان به پیمودن مسیر سلوک الی الله، سرمایه ای کم نظیر و درخشان برای ایشان خواهد بود. در گذشت این استاد مهذب و مبرز اخلاق، ضایعه ای جبران ناپذیر برای حوزه های علمیه، جامعه مذهبی تهران و جوانان و طلابی است که از درس های اخلاق و نکات معرفتی آن مرحوم بهره می بردند.

اینجانب ضمن تسلیت به حوزه‌های معزز علمیه و روحانیت گرانقدر، شاگردان و دوستداران آن روحانی جلیل القدر، به ویژه بیت محترم و فرزندان ارجمند ایشان، از خداوند متعال برای آن استاد اخلاق و عالم عامل علو درجات را از خداوند متعال مسئلت می کنم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha