جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ بازدید آیت الله اعرافی از مرکز امور صیانتی حوزه های علمیه

حوزه/ آیت الله اعرافی با صدور پیامی در گذشت استاد اخلاق آیت الله ضیاء آبادی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، آیت الله اعرافی مدیر حوزه با صدور پیامی درگذشت استاد اخلاق آیت الله ضیاء آبادی را تسلیت گفت که متن آن به این شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

ارتحال عالم جلیل القدر، مفسر گرانقدر قرآن کریم و معلم اخلاق  حضرت آیت الله آقای حاج سید محمد ضیاء آبادی(طاب ثراه) موجب تاسف گردید.

آن روحانی پارسا پس از کسب فیض از محضر عالمانی همچون آیت الله العظمی بروجردی(ره)، حضرت امام خمینی(قدس سره) و علامه طباطبایی(ره) به تعلیم و تربیت شاگردان مکتب جعفری و دستگیری و هدایت معنوی و ترویج معارف ارزشمند قرآنی در طی بیش از چهار دهه از عمر پربرکت خویش اهتمام ویژه داشته و تالیفات ارزشمند و فاخری نیز از خود به یادگار گذاشته است.

صفای باطن، اخلاص، تلاش  و مجاهدت علمی، فرهنگی و تبلیغی مداوم، اعراض از امور دنیوی، تواضع و شیوایی سخن از ویژگی­های آن عالم جلیل القدر است که از ایشان شخصیتی ماندگار در اذهان ساخته است.

اینجانب ضمن عرض تسلیت فقدان آن دانشمند فرهیخته به حوزه های علمیه، بیت معظم له، دوستداران، آشنایان و شاگردان ایشان، از درگاه خداوند متعال برای ایشان رضوان الهی و حشر با اولیا و اجداد طاهرینش و برای بازماندگان، صبر همراه با پاداش نیک مسئلت می­نمایم.

عاش سعیدا و مات سعیدا

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha