جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
نشستی با عنوان «زندگی را از بالا نگاه کن» در جمع طلاب و بانوان بافقی برگزار شد

همزمان با ایام الله دهه فجر نشستی با عنوان «زندگی را از بالا نگاه کن» با حضور طلاب، اساتید، کارکنان مدرسه علمیه الزهرا(سلام الله علیها) بافق و عموم بانوان این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یزد، حجت الاسلام دادآفرین، در این نشست با تبریک ایام الله دهه فجر، گفت: اولین وظیفه انبیا مبارزه با طاغوت بود و از قدرت و ظرفیت مردم باید برای مبارزه با طاغوت استفاده می کرد. امام خمینی(ره) نیز از قدرت مردم برای مقابله با رژیم پهلوی استفاده کرد و پیروز شد.

وی در پاسخ به سؤالی که چرا مملکت تحت فشار اقتصادی قرار دارد؟ گفت: حضرت آقا فرمودند:« مشکل وجود دارد، اما قابل حل است»؛ علت حل نشدن مشکل به خاطر تسلط تفکر لیبرالی در کشور است و تا زمانی که این تفکر باشد مشکلات حل نخواهد شد. امام فرمودند: «ما از شر محمد رضا شاه خلاص شدیم لکن از دست تربیت شدگان شرق و غرب به این راحتی خلاص نخواهیم شد.»

 کارشناس مذهبی افزود: ما طلاب که مسئولیت تبلیغ را بر عهده داریم، اگر دچار تنبلی شویم، ناخواسته همراه تفکر لیبرالیسم شده ایم؛ حوزویان و انقلابیون اگر بایستند و قدمی برندارند توقعی از  مردم کوچه و بازار نیست، بنابراین طلاب باید در انتخابات نقش چشمگیری داشته باشند و روشنگری کنند.

 در پایان به طلاب شرکت کننده در این نشست، بسته فرهنگی شامل چهار کتاب و لوح فشرده سخنرانی چند رسانه ای اهدا شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha