شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سلیمانی

حوزه / نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان اینکه امام با نَفس مسیحایی، شجاعت و بصیرت را به مردم ایران هدیه داد، گفت: حاج قاسم سلیمانی ها، سیدحسن نصرالله ها، و ... پرورش یافته انقلاب و مکتب امام(ره) و مقام معظم هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان آیت الله عباسعلی سلیمانی، پیش از ظهر امروز در مراسم رونمایی از کتاب «فاتح  دژها و دل ها» و سالنامه «از وطن تا حرم» ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر، با بیان اینکه با پیروزی انقلاب وضع کشور ۱۸۰ درجه فرق کرد، گفت: امام راحل همانند جدش پیامبراکرم(ص) از درون جاهلیت، تمدن اسلامی را بیرون کشید.

نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان اینکه امام با نَفس مسیحایی، شجاعت و بصیرت را به مردم ایران هدیه داد، افزود: حاج قاسم سلیمانی ها، سیدحسن نصرالله ها، و ... پرورش یافته انقلاب و مکتب امام(ره) و مقام معظم هستند.

وی با بیان اینکه امام با استفاده از نیروهای داخلی، انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند، افزود: در حالی که شاه متکی به آمریکا و دیگر مستکبران بود، امام راحل با تکیه بر مردم ایران، در ۲۲ بهمن ۵۷ انقلاب را به پیروزی رساند.

تصویب روز ادبیات آیینی و بزرگداشت محتشم کاشانی

در ادامه این مراسم، میثم  نمکی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کاشان از تصویب روز ادبیات آیینی و بزرگداشت محتشم کاشانی در روز اول محرم به نام کاشان، در شورای فرهنگ عمومی کشور خبر داد و گفت: تصویب این روز براساس پیشنهاد شورای فرهنگ عمومی منطقه کاشان و مکاتبات آیت الله سلیمانی با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان همچنین از تصویب برگزاری کنگره آیت الله سیدابوالقاسم کاشانی در شورای فرهنگ عمومی منطقه کاشان خبر داد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha