جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
موزه شهید عاشوری

حوزه/ با حضور مسئولان استانی و شهرستانی نحوه احداث موزه شهید حجت الاسلام والمسلمین ابوتراب عاشوری، پرچمدار انقلاب اسلامی در استان بوشهر مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، پیش از ظهر امروز با حضور مسئولان استانی و شهرستانی نحوه احداث موزه شهید حجت الاسلام والمسلمین ابوتراب عاشوری پرچمدار انقلاب اسلامی در استان بوشهر مورد بررسی قرار گرفت.

حجت الاسلام رضا خدری، مدیر حوزه علمیه استان بوشهر و امام جمعه چغادک در این جلسه با اشاره به هویت انقلابی و مذهبی شهر چغادک، اظهار داشت: موزه شهید ابوتراب عاشوری یکی از مصادیق معرفی هویت انقلابی و مذهبی مردم شهر چغادک است که باید با دقت و کارشناسی لازم احداث این موزه در دستور کار قرار گیرد.

حجت الاسلام یوسف جمالی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر نیز گفت: احداث موزه شهید عاشوری مقوله ای بسیار ارزشمند و یک پروژه در سطح استان است و با توجه به اینکه شهید عاشوری از جمله شخصیت های ملی و موثر در انقلاب اسلامی بوده اند نیاز استان مسئولان استانی و شهرستانی دست به دست هم دهند تا احداث موزه شهید عاشوری به بهترین شکل ممکن به نتیجه برسد.

عباس جمشیدی فرماندار بوشهر نیز در این جلسه جهت احداث موزه با همکاری نهادهای مختلف قول مساعد داد.

امید پارسایی فر، رئیس حوزه هنری استان بوشهر نیز در این جلسه ضمن استقبال از این موضوع ارزشمند بر همکاری فعال حوزه هنری جهت تدوین آثار شهید عاشوری تاکید کرد.

همچنین رحمان زنگنه بخشدار چغادک و دیگر مسئولان در این نشست همکاری و همراهی خود را جهت به ثمر نشستن این مساله ابراز داشتند.

در این جلسه بر اهمیت بزرگداشت شهید ابوتراب عاشوری به عنوان پرچمدار انقلاب در استان تاکید شد و نحوه احداث موزه اختصاصی جهت گرامیداشت یاد آن شهید و الگوگیری از روش و منش انقلاب و مردمی ایشان بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

گفتنی است پیش از این نشست مسئولان استانی و شهرستانی با حضور بر سر مرقد مطهر شهید حجت الاسلام والمسلمین ابوتراب عاشوری به مقام شامخ این شهید پرچمدار انقلاب اسلامی در استان بوشهر ادای احترام کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha