پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
نشست

حوزه/ مستند «ذوالشهادتین» ویژه بزرگداشت چهلمین روز رحلت آیت الله مصباح یزدی، به همت اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»در یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی، در مراسم رونمایی از این مستند با قدردانی از تلاش‌های اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد برای ساخت مستندی با محوریت علامه مصباح یزدی به عنوان یکی از بزرگان انقلاب اظهار داشت: علامه مصباح یزدی یکی از افراد تأثیرگذار در انقلاب بود و نسل جوان باید با خدمات و اندیشه‌های وی آشنا شوند.

امام جمعه یزد، تلاش برای انتقال اندیشه‌ها و سیره علامه مصباح یزدی به نسل جوان به ویژه در حوزه‌های علمیه را خواستار شد و اظهار امیدواری کرد: با برنامه‌ریزی و تولید محتوای مناسب بتوانیم در اجرا و انتقال مرام و منش افراد تأثیرگذار انقلاب اسلامی به درستی عمل کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد نیز در این مراسم اظهار داشت: با همکاری و هم‌افزایی اوقاف و امور خیریه، کانون فرهنگی مساجد، بسیج مساجد و سازمان تبلیغات اسلامی در قالب کمیته رسیدگی به امور مساجد پررنگ‌تر عمل شده و اقدامات مشترک خوبی در حال انجام است.

حجت الاسلام علیرضا نجیمی افزود: در همین راستا در ایام شهادت سردار سلیمانی، برنامه ۴۰ شب ۴۰ مسجد در یزد اجرا شد و این برنامه مقدمه‌ای برای برگزاری مراسم دیگری در ایام اربعین درگذشت عمار انقلاب شد و برنامه ۴۰ مسجد، ۴۰ مراسم به اجرا درآمد.

وی عنوان کرد: یکی از اقداماتی که در این راستا انجام شد، ساخت مستند ذوالشهادتین به همت روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی بود که این مستند در اربعین رحلت علامه مصباح یزدی، در اختیار مجموعه های مختلف فرهنگی و مساجد قرار خواهد گرفت.

حجت الاسلام نجیمی تأکید کرد: رویکرد سازمان تبلیغات اسلامی، پررنگتر شدن فعالیت‌ها در فضای مجازی و ساخت محتواهای هنری است و این مهم در کنار اموری که در گذشته انجام می‌شد، با قدرت بیشتری دنبال خواهد شد.

وی با بیان اینکه ادبیات مخاطبان امروز تغییر کرده است، افزود: امیدواریم بتوانیم مباحث دینی را در قالب هنر و در فضای مجازی در اختیار مخاطبان امروز جامعه قرار دهیم و شاهد اثرگذاری این محتواها باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha