جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
استاد حوزه علمیه قزوین

حوزه / استاد حوزه علمیه قزوین گفت: امروز انقلاب امام خمینی(ره) در جهان می‌درخشد و نایب برحقش به خوبی انقلاب را هدایت می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام سید مرتضی فاطمیان، عصر امروز در جمع مردم شهر اقبالیه که در مسجد امیرالمومنین (ع) این شهر برگزار شد، ضمن تبریک سالروز پیروزری شکوهمند انقلاب اسلامی، گفت: امام خمینی(ره) دشمن را نابود کرد و به احیای دین اسلام پرداخت که باید قدردان این نعمت باشیم.

وی خاطرنشان کرد:  بعد شخصیتی معنوی، مذهبی، اخلاص و تقوای امام راحل باعث شد مردم بسیاری در سراسر دنیا جذب این شخصیت وارسته شوند.

استاد حوزه علمیه قزوین، شهید حاج قاسم سلیمانی ترتیب را یافته مکتب امام دانست و  با بیان این که خون پاک شهدا رمز ماندگاری انقلاب اسلامی است، عنوان کرد: شهدا به عشق و فرمان امام(ره) به جبهه های حق علیه باطل رفتند و جان خود را تقدیم کردند.

حجت الاسلام فاطمیان بر ضرورت استفاده از تمام ظرفیت ها برای ترویج و تبیین اندیشه های نورانی، شخصیت و سیره امام راحل در جامعه تاکید و بیان کرد: همه ما رهروان اصلی امام و شهدا باشیم تا این انقلاب را که پیشتاز و زمینه ساز نهضت جهانی منجی موعود امام زمان (عج) است به دست صاحب اصلی آن برسانیم.

 استاد حوزه علمیه قزوین گفت: امروز انقلاب امام خمینی(ره) در جهان می‌درخشد و نایب برحقش به خوبی انقلاب را هدایت می‌کند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha