چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، با بیان اینکه امت اسلامی به هیچ مسئولی اجازه مذاکره نخواهد داد، گفت: اگر می‌خواهیم مشکلات یکی پس از دیگری حل شود، راه آن اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، در مراسم چهلم ارتحال آیت‌الله مصباح یزدی که در امامزاده حیدر(ع) بهبهان برگزار شد، ضمن تبریک دهه فجر و چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، به بیان ویژگی‌های ممتاز و برجسته آیت‌الله مصباح یزدی از زبان رهبر معظم انقلاب پرداخت و اظهارداشت: "متفکری برجسته"، "مدیری شایسته"، "زبان گویا در تمام اظهارات حق" و "پای با استقامت در صراط مستقیم" از ویژگی‌های برجسته در پیام رهبر انقلاب است.

وی افزود: "خدمات ارزشمند در تولید اندیشه‌ دینی، "نگارش کتب راهگشا"، "تربیت شاگردان ممتاز و اثرگذار"، "حضور انقلابی در تمامی میدان‌های حساس کشور"، "پارسائی و پرهیزکاری" و "توفیق سلوک در طریق معرفت توحیدی" از دیگر ویژگی‌های بیان‌شده در پیام تسلیت رهبری به مناسبت ارتحال علامه مصباح یزدی است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی‌فرد خاطرنشان کرد: آیت‌الله مصباح یزدی به‌عنوان فقیه وارسته، حکیم صاحب‌نظر، خار چشم دشمنان در فتنه ۸۸ بود و در دوران فتنه به دانشگاه برای روشنگری می‌رفت.

امام جمعه اهواز، در بخش دیگری از سخنان خود، راه‌حل برون‌رفت از مشکلات تحقق اقتصاد مقاومتی دانست و بیان کرد: در عمر ۴۲ ساله انقلاب اسلامی فشارهای بسیاری وارد شده است؛ بنابراین اگر می‌خواهیم مشکلات یکی پس از دیگری حل شود، راه آن اقتصاد مقاومتی است.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، در پایان با اشاره به سخنی از رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه «اگر می‌خواهند ایران به تعهدات برجامی برگردد، آمریکا باید همه تحریم‌ها را لغو کند»، گفت: امت اسلامی هرگز فریب نخواهد خورد و به هیچ مسئولی اجازه مذاکره نخواهد داد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha