پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
دهه فجر

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه خاتم الاوصیاء(عج) فاضل آباد گفت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی حوزه های علمیه نقش بسزایی در حراست دستاوردهای انقلاب اسلامی دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از گرگان، سکینه حاجی آبادی، در جمع خبرنگاران با اشاره به تقارن دهه فجر امسال با میلاد حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها)، با بیان اینکه در طول هشت سال دفاع مقدس ۱۲ عملیات با رمز نام مبارک حضرت فاطمه اجرا شد، بیان کرد: ارتباط معنوی رزمندگان در دفاع مقدس با حضرت و توسل به ایشان همواره گره گشای مشکلات جنگ بود.

وی در ادامه به فعالیت‌های این مدرسه در راستای گرامیداشت ایام الله دهه فجر اشاره کرد و گفت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، حوزه‌های علمیه نقش بسزایی در حراست دستاوردهای انقلاب اسلامی دارند و اگر فداکاری و همکاری همسران طلاب و روحانیون نباشد، روحانیون به اهداف عالیه خود نخواهند رسید؛ در همین راستا، این مدرسه علمیه با همکاری امام جمعه و رئیس هیات امناء مدرسه همایش بانوان فاطمی را با هدف تجلیل از همسران روحانیون در دهه فجر برگزار کرد. 

مدیر مدرسه علمیه خاتم الاوصیاء(عجل الله تعالی فرجه الشریف) فاضل آباد، افتتاح نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و تولیدات خانگی با هدف تحقق منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، حمایت از تولیدات خانگی بانوان طلبه، ایجاد فرهنگ کار و فراهم کردن زمینه اقتصاد مقاومتی را از نمونه‌ای از مهم‌ترین فعالیت‌های این مدرسه دانست.

وی اظهار کرد: همایش ازدواج برای ۱۴ زوج جوان طلبه و کمک جهیزیه به این زوجین با رویکرد ترویج فرهنگ ازدواج آسان و الگوگیری از سبک زندگی فاطمی نیز در ایام دهه فجر برگزار شد.

حاجی آبادی عنوان کرد: از دیگر فعالیت‌های فرهنگی مدرسه در این ایام را؛ تجدید میثاق با شهداء با حضور در گلزار شهداء، دیدار با خانواده شهداء، برگزاری کرسی آزاد اندیشی، نشست هم اندیشی با موضوع مدبرانه و عقلایی بودن دفاع مقدس و نشست با موضوع سبک زندگی اسلامی، معرفی کرد.

وی با بیان اینکه یکی از ویژگی های حوزه‌های انقلابی اهتمام به امر تبلیغ است، گفت: این مدرسه مقدسه به منظور آشنایی جوانان با آرمان‌های انقلاب و بصیرت افزایی به صورت حضوری و مجازی، مبلغانی را به ادارات و مدارس و مکان‌های مختلف اعزام کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha