پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام علیپور مدیر تبلیغات اسلامی اندیمشک

حوزه/ مدیر تبلیغات اسلامی اندیمشک در رابطه با حاشیه های ایجاد شده پیرامون نوازندگی دختران در همایش "زنان فاطمی" توضیحاتی را بیان کرد.

حجت الاسلام سعید علیپور، مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اندیمشک، در رابطه با "نوازندگی دختران" در همایش "نقش زنان فاطمی در پیروزی انقلاب" که روز گذشته در شهرستان اندیمشک برگزار شد، توضیحاتی را بیان کرد.

بر اساس این گزارش، متن توضیحات وی بدین شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام و درود به روان پاک و مطهر امام امت و شهداء و آرزوی سلامتی و طول عمر با عزت برای مقام معظم رهبری(دامت برکاته) و عرض تبریک چهل و دومین جشن پیروزی انقلاب اسلامی.

در ارتباط با همایشی که تحت عنوان "نقش زنان فاطمی در پیروزی انقلاب اسلامی" که مورخ ۲۰ بهمن ماه جاری در کانون شهید مطهری شهرستان اندیمشک با مشارکت آموزش و پرورش و اداره تبلیغات اسلامی برگزار شد لازم است نکاتی را برای تنویر افکار عمومی و دلسوختگان واقعی نظام مقدس اسلامی بیان کنم.

۱- این همایش با سخنرانی اینجانب سعید علیپور و جناب دکتر صرفه جو معاون محترم فرمانداری و نیز جناب مهندس صادقی مدیر محترم آموزش و پرورش که هر دوی این بزرگواران از نیروهای وفادار و متدین نظام اسلامی هستند صورت پذیرفت.

۲- از همان ابتدای برنامه ریزی همایش، به دلیل نام و موضوع برنامه و نیز حساسیت های موجود در بحث موسیقی مخالفت خویش را اعلام کردیم که متاسفانه مدیر کانون به بهانه مجلس جشن، پس از خروج ما اقدام به این کار می‌کند.

۳- مخاطبین این برنامه برخی از معلمین و مدیران مدارس دخترانه بودند و اجرای موسیقی در انتهای برنامه و در محیطی کاملاً زنانه پس از خروج اینجانب و سایر آقایان حاضر در سالن برگزار شد و ما کاملاً از این موضوع بی اطلاع بودیم.

۴- در جمع حاضر این همایش فرهیختگان و بانوان عرصه فرهنگ دینی شهرستان نیز حضور داشتند  که مراسمات مستمر فاطمیه. ماه مبارک رمضان و سایر مناسبت های تبلیغی را با کیفیت عالی برگزار و در زمینه فعالیت های جهادی و اجتماعی حضوری فعالانه داشته و دارند.

۵-در این همایش برنامه های متنوع شامل سخنرانی. بیان خاطره. شعر خوانی حماسی و با بهره گیری از ظرفیت های درون شهرستان برگزار گردیده بود و این گونه نبود که فقط در آن موسیقی اجرا شده باشد که متاسفانه اهداف برگزاری آن تحت اشاعه این عمل قبیحانه حذف گردیده است.

۶-انتشار دهندگان این کلیپ بدون توجه به این نکته که اشاعه منکر خود نیز مصداق منکر است اقدام به انتشار وسیع آن در فضای مجازی نموده اند که این انتشار قطعا از جنبه دوستانه نبوده چرا که دوستان و دلسوزان فرهنگی می توانستند با انتقال تذکرات دلسوزانه و انجام فریضتین امر به معروف و نهی از منکر زمینه های بهتری در خصوص تقویت مبانی فرهنگی برداشته و با اتحاد و همبستگی و مشارکت فعالانه تمام افراد جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در جنگ نرم به موفقیت های چشمگیری دست پیدا نموده و دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی را در دستیابی به اهداف خود ناکام گذاشت.

۸- علی رغم ارائه تذکراتی که به عوامل اجرایی دادم این کار حتی در محیط بانوان هم مورد تایید نیست و مذموم است.

۹- در پایان از این عمل اعلام برائت کرده و از محضر شریف خانواده محترم شهداء، دلسوزان انقلاب اسلامی، مردم ولایتمدار و امت حزب الله عذرخواهی نموده و به دلیل وقوع این موضوع، آمادگی خویش را جهت پذیرش تصمیمات مسئولان استانی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان اعلام می‌دارم.

خداوند همه ما و نظام مقدس اسلامی را از شر شیاطین انس و جان و نیز خناسان و بدخواهان محافظت بفرماید.

اعاذنا الله من شرور انفسنا و سیئات اعمالنا

سعید علیپور

رئیس اداره تبلیغات اسلامی

شهرستان اندیمشک

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • الهی IR ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
    0 1
    سلام ....درود بر حاج آقای بصیر و عزیز و جانباز انقلابی
  • IR ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    1 0
    در ارتباط با همایشی که تحت عنوان "نقش زنان فاطمی در پیروزی انقلاب اسلامی" که مورخ ۲۰ بهمن ماه جاری در کانون شهید مطهری شهرستان اندیمشک با مشارکت آموزش و پرورش و اداره تبلیغات اسلامی برگزار شد لازم است نکاتی را برای تنویر افکار عمومی و دلسوختگان واقعی نظام مقدس اسلامی بیان کنم. مخاطبین این برنامه برخی از معلمین و مدیران مدارس دخترانه بودند و اجرای موسیقی در انتهای برنامه و در محیطی کاملاً زنانه پس از خروج اینجانب و سایر آقایان حاضر در سالن برگزار شد اولا مهم این است که این همایش با مشارکت اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک برگزار شده ومی بایست افرادی از طرف اداره تبلیغات تا پایان مراسم در محل برگزاری همایش حضور می داشتند. ثانیا:اجرای موسیقی در محیطی کاملا زنانه و پس از خروج آقایان صورت گرفته مجوزی برای اداره تبلیغات اسلامی نیست که این برنامه را توجیه نماید