شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
امیدآفرینی

حوزه/ عضو هیئت علمی دانشکده شهید محلاتی گفت: در شرایط حساس کنونی، اهتمام جوانان مؤمن و انقلابی نسبت به جهاد اُمیدآفرینی لازمه دفاع از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی ایران است.

منصور حاتمی راد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، ضمن تبریک فرارسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ابراز داشت: راه دفاع از انقلاب اسلامی و حراست از دستاوردهای آن در ابعاد و عرصه های مختلف بنابر تأکید رهبر فرزانه انقلاب، حفظ و تقویت روحیه انقلابی در سطح جامعه و به ویژه در بین نسل جوان است.

وی افزود: چنانچه به بخش های مختلف بیانیه گام دوم نیز نگاهی بیندازیم، به خوبی متوجه می شویم که اندیشه، تفکر و روحیه انقلابی تا چه میزان از نگاه مقام معظم رهبری، کلیدی و  مهم است و این که در این راستا به خصوص باید کار عمیق و مستمر فرهنگی، اجتماعی، هنری و رسانه ای را در دستور کار قرار داد.

این تحلیلگر مسایل سیاسی همچنین گفت: یکی از اهداف کلیدی دشمن در مقطع حساس فعلی، تضعیف باور و روحیه انقلابی ملت ما به خصوص نسل جدید است، چه آن که با وجود اندیشه و روحیه انقلابی در میان مردم، آن ها در مواجهه با انقلاب و نظام اسلامی، عملاً راه به جایی نخواهند بُرد.

وی همچنین اظهار داشت: یکی از کلیدواژه های بسیار مهم در بیانیه گام دوم، تأکید بر حفظ و تقویت اُمید در جامعه است، تا آن جا که مقام معظم رهبری، اولین و ریشه ای ترین جهاد را جهاد اُمیدآفرینی و تقویت نگاه خوشبینانه به آینده برمی شمرند و از این حیث لازمه دفاع از انقلاب اسلامی و ارزش ها و آرمان های آن، اهتمام نسبت به جهاد اُمیدآفرینی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha