جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
راهپیمایی عظیم خودرویی در قم

حوزه/ راهپیمایی خودرویی در قم به مناسبت یوم الله ۲۲ بهمن ماه در قم آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری حوزه، مراسم باشکوه راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه مردم قم امسال با شکل و شمایل خاصی آغاز شده است و مردم با حضور گسترده موتوری خود در این راهپیمایی صحنه های تاریخی را رقم زدند. این راهپیمایی از ساعات اولیه صبح آغاز شده و همچنان در حال اجرا است.

این مراسم امروز از پردیسان، کوه خضر نبی، منطقه نیروگاه  و ...آغاز شد و مردم با گذر از خیابان های  الغدیر، بلوار امین، شهید صدوقی به سمت خیابان های شهدا و سپس بلوار معلم و پیامبر اعظم به حرکت درآمدند و موتورها نیز از ابتدا ۴۵ متری عمار یاسر به‌طرف بلوار پیامبر اعظم حرکت کردند.

از جمله صحنه های جالب توجه در این راهپیمایی آن است که مردم قم در این مراسم با تزیین زیبا و رنگارنگ ماشین ها و موتور های خود در صفوف رنگین به شکل کاملا منظم حرکت کردند و به نوعی جالب ترین و تاریخی ترین راهپیمایی تاریخ انقلاب را رقم زدند.

حجت الاسلام والمسلمین ذوالنوری رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در این مراسم با اشاره به این راهپیمایی عظیم بیان کرد: امروز مردم قم و سراسر کشور به دلیل رعایت مسایل بهداشتی نتوانستند حضور خود را به مانند سالهای قبل رقم زنند ولی با همه مشکلات خارجی و ناکارآمدی ها حساب همه این مسایل را از انقلاب خود جدا کرده اند و عاشقانه در راه انقلاب مانده اند و با شکلی جدید حمایت خود را از انقلاب شان ثابت کردند.

وی تصریح کرد: بنده تازه از روسیه آمده ام و روس ها در این دیدار تاکید کردند که مقاومت ملت ایران بود که آمریکا را متزلزل کرد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: قطعا مردم با مسئولان انقلابی میتوانند بر رانت ها و اختلاس ها و ویژه خواری های فردی و خانوادگی غلبه کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha