جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مرگ بر آمریکا

حوزه/ حمیداوی گفت: کسی می‌تواند انقلابی خوبی باشد که دشمنش را بشناسد و کسی که دشمن‌شناس شد، به حیله‌ها و نیرنگ‌های آن آگاه می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، آیین گرامیداشت ایام‌الله دهه مبارک فجر به همت مدرسه علمیه حضرت زینب(س) شهرستان امیدیه در گلزار شهدا برگزار شد.

در این مراسم استاد حمیداوی، تحلیل‌گر مسائل سیاسی، ضمن تبریک فرا رسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهارداشت: بحمدالله ایران هم از نظر آسمانی و هم زمینی در امنیت بوده و این را مدیون بنیان‌گذار انقلاب امام خمینی(ره) و شهدا انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه ماحصل انقلاب را می‌توان در چند جهت بررسی کرد، گفت: ایران از نظر استقامت در حدی است که تحلیل‌گر سیاسی روسیه می‌گوید فشارهایی که در طی ۴۰ سال بر ایران تحمیل می‌شد اگر تنها نصف روز بر روسیه تحمیل می‌شد، روسیه منحل می‌شد. و از لحاظ پیشرفت در تمام زمینه‌ها ایران تنها در ۴۰ سال به آن رسیده درصورتی‌که کشورهای اروپایی در طی ۴۰۰ سال به آن رسیده آمد.

حمیداوی اضافه کرد: عظمت ایران را اروپایی‌ها به‌خوبی درک کرده اند ؛ به‌طوری‌که مهم‌ترین نشریه اروپایی عکس امام را بر نشریه گذاشته و در زیر آن نوشته بودند کسی که اروپا را به هم‌ریخت. یا انگلستان که می‌گفت خورشید در سرزمین من غروب نمی‌کند (چون هم جا را مستعمره خود می‌دانست) چگونه در خلیج‌فارس به خفت و خواری کشیده شد.

وی اضافه کرد: به دنبال بصیرت بودن و مبارزه با بی‌بصیرتی همان چیزی است که اسلام و قرآن از ما مسلمانان می‌خواهد.

حمیداوی، در پایان با بیان اینکه برای غلبه بر مشکلات و درک مسائل، باید تفکر انقلابی داشته باشیم، گفت: کسی می‌تواند انقلابی باشد که دشمنش را بشناسد و کسی که دشمن‌شناس شد، به حیله‌ها و نیرنگ‌های آن آگاه می‌شود.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha