جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا

حوزه/ رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با بیان اینکه نیروهای مسلح کشور امروز از آمادگی بالای معنوی، روحانی و نظامی برخوردارند، گفت: نقش نیروی انتظامی در تامین امنیت و آسایش شهروندان، نقش تعیین کننده‌ای است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ایلام، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی، در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر ایلام، با گرامیداشت دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، اظهار داشت: هر یک از نیروهای مسلح وظایف قابل توجهی دارند و در این میان نیروی انتظامی به تعبیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تنها نیروی اجتماعی است.

وی پلیس را حافظ جان و مال مردم و ضامن امنیت در جامعه عنوان کرده و افزود: تلاش‌های پلیس مایه خیر و برکت در دنیا و آخرت است و بدون شک این زحمات در پیشگاه خداوند از جایگاه والایی برخوردار است و مردم نیز قدر زحمات پلیس را می‌دانند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا بر آمادگی پلیس در ایجاد رابطه مستحکم و قوی با ائمه جماعات به منظور مشارکت در حفظ امنیت اشاره داشت و خاطر نشان کرد: نقش نیروی انتظامی در عرصه‌های امنیتی، فرهنگی، اجتماعی، دینی واعتقادی بسیار ارزشمند و حیاتی است.

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی خدمت پلیس در جهت ایجاد امنیت و آرامش در جامعه را یک عبادت دانسته و ادامه داد: امروز نیروی انتظامی در عرصه نظم و امنیت بسیار مقتدر است که همه این‌ها به دلیل تکیه کارکنان انقلابی این سازمان به معنویت دینی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha