چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
مقاومت و ایستادگی

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان کلاله با تاکید بر مقاومت در مقابل دشمنان گفت: تنها راه دفاع از اسلام و انقلاب، ایستادگی، مقاومت و بصیرت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از گرگان، حجت الاسلام اسحاق احمدی، در نشستی مجازی به مناسبت دهه مبارک فجر در جمع طلاب مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) کلاله، با اشاره به اینکه ناسپاسی و نشناختن نعمت‌های الهی موجب شقاوت و گرفتن نعمت‌ها از انسان می شود، معرفت و شناخت نسبت به نعمت ها را بهترین نوع شکرگزاری دانست.

وی تصریح کرد: نعمت ولایت و امامت یکی از نعمت‌های بزرگ خداوند است که باید برای بهره‌مندی از آن، شکرگزار خداوند باشیم؛ انقلاب اسلامی ایران نعمتی الهی و آسمانی است و باید برای حفظ این نعمت الهی از جان مایه گذاشت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان کلاله با تأکید بر اینکه ایران اسلامی برای دستیابی به انقلاب تلاش بسیار زیادی کرده است، گفت: برای به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی خون‌های زیادی ریخته شد و به این دلیل باید از انقلاب و ارزش های والای آن با تمام قوا حفاظت کرد.

حجت الاسلام احمدی تأکید کرد: مهمترین وظیفه در قبال اسلام و انقلاب تقویت شناخت و بالا بردن آگاهی‌های اساسی در زمینه، احکام، عقاید و معارف و آموزه‌های دینی در جوانب مختلف زندگی بشری و اهداف و آرمان‌های حکومت اسلامی است.

وی ادامه داد: رزمندگان، به یاد دارند که اگر مسیر و نقشه خوانی را نمی دانستیم و قطب نما نداشتیم، در انحراف از مسیر اسیر دشمن می شدیم؛ قطب‌نما همان بصیرت است که باید به وسیله آن راه را شناخت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان کلاله بصیرت را مانع نفوذ دشمن دانست و توضیح داد: عدم بصیرت موجب نفوذ می‌شود، خواه بی‌بصیرتی در میان عوام اتفاق بیفتد، یا در میان خواص که در این قشر، خطرها، ضربه‌ها و خسارات بیشتری را در پی دارد.

حجت الاسلام احمدی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی استمرار جبهه تاریخی حق است که آغازگر آن انبیاء الهی بوده اند، افزود: طبیعی است که جبهه گسترده ای از «شیاطین» در برابر آن صف بکشند و با شیوه‌های مختلف در جهت تضعیف و نابودی آن تلاش کنند.

وی اضافه کرد: نکته مهمی که فراتر از «دانستن» باید به آن «باور» پیدا کنیم، حضور همیشگی جبهه شیطان در عرصه منازعه و درگیری است که اگر تیغ او در عرصه ای کُند شود، تنها میدان بازی را تغییر می دهد، نه اینکه میدان را ترک کرده باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان کلاله با اشاره به بیانات متعدد رهبر انقلاب مبنی بر اینکه جبهه دشمنان انقلاب اسلامی نتوانسته‌اند در «میدان واقعی» بر جبهه انقلاب غلبه کنند، افزود: دشمنان در هر سه «جنگ نظامی»، «جبهه فرهنگی» و «جنگ اقتصادی» شکست خورده اند، وقتی دشمن در میدان واقعی شکست می خورد، وارد مرحله دیگری می شود که از آن به «اختلال در دستگاه محاسباتی» تعبیر می شود.

حجت الاسلام احمدی گفت: جریان تحریف از نگاه رهبر انقلاب، حاکی از جریانی است که کار آنها «واژگون نشان دادن واقعیات» است.

وی با اظهار اینکه امروز در جنگ اراده‌ها قرار داریم و جامعه اسلامی در کانون تهاجم دشمن قرار دارد، ابراز کرد: آنچه می تواند فتنه ها را بشکند و جریانات تهدید، تحریم، تردید و تحریف را در هم بشکند، بصیرت و مقاومت در صراط حق است که بارها مورد تأکید رهبر انقلاب نیز قرار گرفته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha