پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024

حوزه/ یازدهمین شماره گاهنامه مصباح الهدی، با موضوع چهل و دومین دهه فجر انقلاب اسلامی از سوی معاونت پژوهش مدرسه علمیه فاطمیه ملاثانی منتشر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، یازدهمین شماره گاهنامه مصباح الهدی، با موضوع چهل و دومین دهه فجر انقلاب اسلامی از سوی معاونت پژوهش مدرسه علمیه فاطمیه ملاثانی منتشر شد.

برای دانلود ویژه نامه مصباح‌الهدی اینجا کلیک کنید...

در این نشریه علمی-پژوهشی که به همت جمعی از طلاب خواهر مدرسه علمیه فاطمیه ملاثانی، تدوین و منتشر شده، «جملات قصار مقام معظم رهبری در رابطه با دهه فجر»، «بررسی نقش انقلاب اسلامی در زمینه‌سازی دولت مهدوی و ظهور حضرت بقیةالله» و «پاسخ به شبهات پیرامون انقلاب اسلامی و ظهور امام زمان(عج)» به تفصیل آمده است.

در صفحه ۲ این ویژه‌نامه آمده است؛ امروز نظام اسلامی، جمهوری اسلامی، ملت و جوانان ایران در دنیای اسلام مثل ستاره می‌درخشند. به شما نگاه می‌کنند و از شما الهام می‌گیرند. مراقب خودتان باشید. وحدت خودتان را حفظ کنید. امید خودتان را به آینده حفظ کنید.

نظام اسلامی بود که به این ملت که در طول قرن‌های متمادی همواره زیر پنجه نظام‌های استبدادی دست‌وپا می‌زد، آزادی داد بدون اینکه این آزادی حقوق عمومی و آسایش عمومی را از بین ببرد و پایمال کند.

همچنین در صفحه سوم اختصاص دارد به شرح این عبارت «حضور مردم عامل تنومندتر شدن نهال انقلاب اسلامی» که در بخشی از آن می‌خوانید؛ ملت ایران وفاداری کردند، جوانمردی به خرج دادند، گذشت کردند، ایثار کردند، شجاعت نشان دادند، بصیرت به خرج دادند و به‌طور دائم خود را در طول این سی‌وسه سال آن‌چنان حفظ کردند که این نهال با همه خطرها، با همه مشکلات، روزبه‌روز تنومندتر شد، بارورتر و بالنده‌تر شد.

لازم به ذکر است، یازدهمین شماره گاهنامه مصباح الهدی، به همت بانوان فهیمه نعامی، زینب حمیدی و مرضیه سلامت نژاد تهیه و تولید شده است.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha