چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
پیام

حوزه/ نماینده ولی فقیه در کردستان و استاندار، با انتشار پیام‌های جداگانه از حضور پرشور مردم انقلابی استان در آیین ۲۲ بهمن تقدیر کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی فقیه در کردستان و بهمن مرادنیا استاندار، ضمن تبریک چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، از حضور باشکوه مردم در مراسم ۲۲ بهمن که امسال بخاطر شیوع کرونا و برای حفظ سلامتی شهروندان به صورت رژه موتوری و خودرویی برگزار شد، تقدیر کردند.

در پیام حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی آمده است:

مردم شریف و همیشه در صحنه کردستان  که بارها با حضور انقلابی خود درمناسبت‌های ملی همواره پشتیبان انقلاب و ولایت فقیه بوده و دشمنان این نظام را مایوس کرده اند، این بار نیز با حضور وحدت بخش و دلگرم کننده خود در جشن بزرگ چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، به حق سزاوار تقدیر و تشکر هستند.

مردم با بصیرت کردستان با لبیک به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب با صبر و استقامت در برابر هرگونه ظلمی ایستادگی می‌کنند و این مهم را در طول عمر مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران با خلق حماسه‌های مختلف به اثبات رسانده‌اند و با این حضور شایسته خود ثابت کردند که در دفاع از اسلام و ایران عزیز همچون گذشته در صحنه حاضر بوده و در حفاظت و صیانت از دستاوردها و ارزش ها، آرمان‌ها و اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی هیچ گونه کوتاهی نخواهند کرد.

اینجانب بر خود لازم میدانم که از حضور ارزشمند مردم شریف و بصیر کردستان در لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب و شرکت در مراسم  یوم الله ۲۲ بهمن که همگام با سایر مردم میهن اسلامی موجب سرافرازی و عزت و  عظمت ایران اسلامی شد و همه دست اندرکاران این مراسم اعم از مجریان و اصحاب رسانه تشکر کرده و از خدای متعال سربلندی این مردم قدرشناس را خواستارم.

استاندار کردستان نیز در پیامی ضمن قدردانی از حضور گرم مردم کردستان در آیین گرامیداشت ۲۲ بهمن، آن را تجدید میثاقی دوباره با آرمان‌های نظام و انقلاب توصیف کرد.

در پیام استاندار کردستان آمده است:

۲۲ بهمن هرسال روز تجدید میثاق دوباره ملت همیشه در صحنه ایران و استان کردستان با آرمانهای امام راحل است که استقلال ، آزادی و خودباوری را برای مردم به ارمغان آورد.

اگرچه به دلیل وجود بیماری کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ سلامت مردم راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال متفاوت با سالیان گذشته بود اما مردم عزتمند، غیور و انقلابی استان کردستان همانند دیگر مردم کشورمان در این مناسبت باشکوه همچون سالیان گذشته خوش درخشیدند و در صحنه حضوری حماسی داشتند.

اینجانب ضمن قدردانی و سپاس از حضور گرم و پرشورتان در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه، برای همه شما خواهران و برادران متدین و وفادار به نظام و کشور آرزوی سلامتی دارم و امیدوارم در سایه توجهات و الطاف خداوندی بتوانیم بیش از گذشته با کار و تلاش زمینه خدمت و رضایت مندی شما مردم با فرهنگ و ولایتمدار را فراهم آوریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha