پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
آیت اللہ حافظ ریاض نجفی

حوزه/ آیت الله حافظ ریاض حسین نجفی گفت: امام خمینی (ره) از طریق دانش، بینش و عمل خود مسلمانان را به سمت راه درست هدایت کرد و از طریق انقلاب اسلامی، تصویر واقعی و ایده آل از اسلام نشان داد که تأثیرات آن هنوز در جهان اسلام به ویژه در ایران قابل مشاهده است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری  «حوزه» حضرت آیت الله حافظ سید ریاض حسین نجفی مدیر حوزه علمیه جامعه النتظر لاهور و رئیس وفاق مدارس شیعه پاکستان در پیام ویژه خود به مناسبت سالگرد انقلاب اسلامی ایران گفت: انقلاب اسلامی، صدای قرآن‌، اسلام و امت است که از مدرسه فیضیه آغاز شد و جهانیان را تحت تاثیر قرار داد.

وی گفت: امام خمینی (ره) اندیشمند بزرگ قرن و از علمای برجسته و انقلابی جامعه اسلامی است که از طریق دانش، بینش و عمل خود مسلمانان را به سمت راه درست هدایت کرد و از طریق انقلاب اسلامی، تصویر واقعی و ایده آل از اسلام نشان داد که تأثیرات آن هنوز در جهان اسلام به ویژه در ایران قابل مشاهده است.

وی افزود: ایران کاملاً از آزادی مسلمانان مظلوم فلسطین که بیشتر جمعیت آن سنی هستند، حمایت کرده است.

رئیس وفاق مدارس شیعه پاکستان تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران نقش مهمی در ترویج تمدن و فرهنگ اسلامی و آگاه ساختن امت اسلامی از اهداف پلید قدرت های استعماری و امپریالیستی ایفا کرد و امروز توطئه های جدیدی علیه جهان اسلام در مناطق مختلف است، اما همه این توطئه ها علیه انقلاب شکست خواهد خورد. 
وی اظهار داشت: در ۱۱ فوریه ۱۹۶۹، انقلابی در ایران رخ داد که سلطنت طولانی و استبداد شاه را پایان داد و مردم را از سلطه آن نجات داد. این انقلاب به دلیل اهداف عالی و گسترده آن، انقلابی منحصر به یک منطقه و یک کشور نیست، بلکه انقلابی پیشگام برای کل جهان است. به همین دلیل است که انقلاب اسلامی ایران، مردم جهان را تحت تأثیر قرار داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha