جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله مصباح یزدی

حوزه/ مراسم بزرگداشت چهلم آیت الله مصباح یزدی (ره) در مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام سید نواب موسوی، امروز در مراسم بزرگداشت چهلم آیت الله مصباح یزدی (ره) در مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد، با گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: انقلاب اسلامی ایران، انقلابی بر پایه معنویت، عدالت خواهی و خدمت به مردم است و باید دستاوردها و خدمات گسترده نظام در همه حوزه ها برای مردم تبیین و تشریح شود . 

وی با اشاره به نقش علما و روحانیون در پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و صیانت از دستاوردهای نظام، خاطر نشان کرد: علما همواره با اخلاص و سعه صدر مبارزات مردمی را جهت دهی و هدایت نموده و در این راستا رسالت تبلیغی خود را انجام داده اند . 

کارشناس فرهنگی، آیت الله مصباح یزدی(ره) را عالمی انقلابی و پشتیبان ولایت فقیه دانست و گفت: آن عالم مبارز و انقلابی در دفاع از حریم ولایت و صیانت از آرمان های اسلام و انقلاب همواره نقش تبلیغی و پژوهشی خود را به نحو احسن انجام دادند. 

حجت الاسلام موسوی خاطر نشان کرد: آیت الله مصباح با تالیف کتب و پژوهش های دینی، فقهی و انقلابی در راستای اعتلای اسلام و نظام جمهوری اسلامی خدمات  چشمگیری را به یادگار گذاشتند.

وی در پایان تصریح کرد: امروز برای اعتلای نظام جمهوری اسلامی در همه عرصه ها باید سیره اهل بیت (ع)، شهدا و علمایی همچون آیت الله مصباح یزدی را سرلوحه قرار دهیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha