جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام عبدالکریم سلطانی زرگان اهواز

حوزه/ حجت‌الاسلام سلطانی گفت: امروز صدای مبارزه با ظلم و فساد از مرکز انقلاب بلند می‌شود و رهبر ما امام خامنه در مقابل زیاده‌خواهی‌های استکبار ایستاده و آمریکا را مفتضح کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، نشست پژوهشی مدرسه علمیه فاطمیه ملاثانی به‌صورت مجازی در سامانه سیما برگزار شد.

در این نشست پژوهشی، حجت‌الاسلام عبدالکریم سلطانی، مؤسس مدرسه علمیه فاطمیه ملاثانی، ضمن تبریک ایام‌الله دهه مبارک فجر، به نقش ولایت‌فقیه در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی، اشاره کرد و گفت: امروز انقلاب اسلامی محدود به جمهوری اسلامی ایران نیست! بلکه انقلابی عالمی است و خون بسیاری از مردان فدا شد تا توانستند اسلام را جهانی کنند.

وی بیان کرد: امروز واضح شد که قدرت پوشالی آمریکا حبابی بیش نیست، امام خمینی(ره) در سال ۴۳ در ۱۵خرداد، سخنرانی غرائی در برابر آمریکا انجام دادند و آزادمردان جهان پشت این امام را گرفتند و قدرت الهی آن‌ها را یاری کرد و توانستند آن اتفاق بزرگ را رقم بزنند.

حجت‌الاسلام سلطانی، افزود: امروز صدای مبارزه با ظلم و فساد از مرکز انقلاب بلند می‌شود و رهبر ما امام خامنه ای در مقابل زیاده‌خواهی‌های استکبار ایستاده و آمریکا را مفتضح کردند.

وی در ادامه گفت: علت خیلی از دشمنی‌های آمریکا و اسرائیل را همین روشنگری‌هایی می‌دانند که حضرت امام خامنه‌ای در عالم انجام می‌دهند.

حجت‌الاسلام سلطانی، با اشاره به تلاش غرب و همراهی منافقان داخلی با دشمن برای فشار حداکثری بر ملت ایران، بیان کرد: دشمنان فشارهای فرهنگی و اقتصادی به این انقلاب وارد می‌کنند و متأسفانه در داخل کشور توسط بعضی‌ها دارد همراهی می‌شود و آمریکای ناتوان را توانمند می‌کنند.

وی در پایان اظهارداشت: شهدای حرم، شهید سلیمانی، ابومهدی المهندس و وحدت ایران و عراق، بغضی برای دشمن ایجاد کرده که نتیجه آن، دشمنی‌های روزافزون با ملت‌های مسلمان است، اما بحمدالله با کاری که انقلاب اسلامی انجام داده، تحولی عالم‌گیر در جهان ایجاد شده که إن‌شاءالله قدم به قدم به ظهور نزدیک می‌شویم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha