پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
پویش دانش آموزی قاسم هنوز زنده است

حوزه/ به توفیق الهی و استمداد از روح مطهر حاج قاسم سلیمانی حدود ۷ هزار اثر دانش‌آموزی در قالب‌های متعدد در دبیرخانه پویش «قاسم هنوز زنده است» توسط دانش آموزان عزیز خوزستانی به ثبت رسید.

حجت‌الاسلام محسنی، مسئول پویش دانش‌آموزی «قاسم هنوز زنده است»، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به تعداد آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره، اظهارداشت: به توفیق الهی و استمداد از روح مطهر حاج قاسم سلیمانی حدود ۷ هزار اثر دانش‌آموزی در قالب‌های متعدد در دبیرخانه پویش قاسم هنوز زنده است توسط دانش آموزان عزیز خوزستانی به ثبت رسید.

وی با بیان اینکه بعد از چند مرحله پالایش و بررسی آثار، ۶۳ اثر به‌عنوان آثار برگزیده انتخاب شد، بیان کرد: دبیرخانه پویش طی برنامه‌ریزی‌های گسترده و زحمات بی‌شمار در نظر داشت تقدیر از آثار برگزیده به‌صورت حضوری و با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان و سایر مسئولان استان انجام شود که با موج دیگری از همه‌گیری ویروس کرونا مواجه شد.

حجت‌الاسلام محسنی گفت: با توجه به این مساله مصلحت در این دیده شد که برنامه اعلام برگزیدگان پویش به‌صورت تلویزیونی انجام شود تا إن‌شاءالله در فرصت مناسب هدایای دانش آموزان به آن‌ها تقدیم گردد.

مسئول پویش دانش‌آموزی «قاسم هنوز زنده است»، در پایان اظهارداشت: إن‌شاءالله به‌زودی اسامی برگزیدگان این پویش از طریق رسانه رسمی حوزه، منتشر خواهد شد.

برپایه این گزارش، پس از ارسال آثار توسط دانش آموزان خوزستانی به دبیرخانه پویش «قاسم هنوز زنده است»، آثار توسط هیئت داوران بررسی و منتخبین این پویش مشخص شدند.

برای مشاهده اسامی منتخبین پویش دانش آموزی «قاسم هنوز زنده است» بر روی لینک زیر کلیک کنید.

https://eitaa.com/joinchat/1139933203Ced8a13e413

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha