جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
عارف حسین الجانی

حوزه/ عارف حسین جانی گفت: ارتباط با نظام ولایت فقیه از افتخارات ما است و دانشجویان باید نقش خود را در زمینه سازی انقلاب جهانی ایفا کنند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری  «حوزه» عارف حسین جانی رئیس سازمان دانشجویان امامیه پاکستان ضمن تبریک به مناسبت چهل و دومین سالگرد انقلاب اسلامی، گفت: با وجود گذشت ۴۲ سال امروز نیز شکست استکبار جهانی در مقابل انقلاب اسلامی، قابل مشاهده هست. به همین دلیل توطئه های استکبار جهانی علیه انقلاب اسلامی حتی امروز نیز متوقف نشده است.
وی با قدردانی از نقش امام خمینی، در انقلاب اسلامی تاکید کرد: مردم جهان هنوز از نعمت انقلابی که به رهبری امام خمینی (ره) برپا شد، بهره مند می شوند و به برکت انقلاب اسلامی، روحیه آزادی و شهامت ایستادگی در برابر بت پرستی ایجاد شد. ۱۱ فوریه(۲۲ بهمن) روز ناامیدی قدرتهای صهیونیستی و روز امید مستضعفان جهان است.

وی افزود: انقلاب اسلامی وسیله واقعی مبارزه با استکبار است که بر اساس آن می توان برده داری را آزاد کرد و به برکت انقلاب اسلامی ایران، جنبش فلسطین نیز تقویت شده است. مسئله فلسطین قبل از آنکه یک مسئله ملی و منطقه ای است، یک مسئله بین المللی محسوب می شود و بر اساس آن می توان برده داری را در سراسر جهان خاتمه داد.

وی گفت: انقلاب اسلامی ایران که در عصر کنونی همه جا توطئه هایی علیه آن انجام می شود، چهره واقعی اسلام را به جهانیان معرفی کرده است.

رئیس مرکزی سازمان دانشجوایان در ادامه گفت: ارتباط با نظام ولایت فقیه از افتخارات ما است و دانشجویان باید نقش خود را در زمینه سازی انقلاب جهانی ایفا کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha